ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی G8 تینکیو احتمالا با پشتیبانی از نمایشگر قابل اتصال دوم عرضه شود

در حالی که انتظار می‌رود ال جی G8 تینکیو در مراسم MWC 2019 معرفی شود، گزارشی جدید از کره‌ی جنوبی منتشر شده که ادعا می‌کند طراحی این پرچمدار ممکن است همه را غافلگیر کند. به ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

در حالی که انتظار می‌رود ال جی G8 تینکیو در مراسم MWC 2019 معرفی شود، گزارشی جدید از کره‌ی جنوبی منتشر شده که ادعا می‌کند طراحی این پرچمدار ممکن است همه را غافلگیر کند.

به جای استفاده از یک نمایشگر بزرگ با حاشیه‌های باریک -که این روز‌ها روی بورس قرار دارد- ادعا شده که پرچمدار ال جی دارای یک نمایشگر قابل اتصال دوم خواهد بود، اما بر خلاف گوشی‌های هوشمند سری V ال جی، این نمایشگر‌ها کوچک نیستند.

در واقع به نظر می‌رسد که نمایشگر دوم با استفاده از یک قاب خاص به گوشی متصل خواهد شد؛ موضوعی که این گوشی را تا حدی شبیه به ZTE Axon M خواهد کرد. البته بر خلاف گوشی یاد شده، پرچمدار ال جی G8 تینکیو تاشو نخواهد بود و حاشیه‌های آن به قدری نازک هستند که با اتصال نمایشگر دوم، احساس می‌کنید با یک نمایشگر واحد رو به رو شده‌اید.

بنابر گزارشات از کشور کره‌ی جنوبی، پرچمدار بعدی ال جی، با اتصال نمایشگر دوم دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی خواهد شد. این نمایشگر همراه با رابطی جدید عرضه می‌شود که آن را ورودی Touchless می‌خوانند و به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با حرکات دست و از راه دور گوشی را مدیریت نمایند.

با توجه به این که تا ماه آینده‌ی میلادی به صورت رسمی از پرچمدار بعدی ال جی رونمایی می‌گردد، انتظار می‌رود اطالاعات بیشتر پیرامون این گوشی در هفته‌های آینده فاش شود. پیش بینی می‌شود که قیمت این گوشی حدود ۸۹۳ دلار باشد. موضوعی که باعث می‌شود نصف قیمت رقیب محلی خود یعنی نسخه‌ی تاشوی سامسونگ گلکسی قیمت داشته باشد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی تاشوی سامسونگ گلکسی ۱۷۸۶ دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی