ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سفر به بیابان‌های روسیه در تریلر جدید Metro Exodus [تماشا کنید]

مدت زمان زیادی با عرضه یکی از مورد انتظارترین عناوین آخرالزمانی سال یعنی بازی Metro Exodus فاصله نداریم و به همین مناسبت تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است. اولین نکته جالب در رابطه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

مدت زمان زیادی با عرضه یکی از مورد انتظارترین عناوین آخرالزمانی سال یعنی بازی Metro Exodus فاصله نداریم و به همین مناسبت تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است.

اولین نکته جالب در رابطه با این تریلر به محیط بیابانی آن برمی گردد که نمونه‌اش را کمتر در دو قسمت پیشین مشاهده کرده‌ایم. برخلاف نسخه‌های قبلی، بخش قابل مشاهده‌ای از Metro Exodus در سطح زمین جریان داشته و مدت زمان زیادی از وقت ما در بازی به سفر کردن خواهد گذشت. افزایش تنوع محیط‌ها باعث شده تا با انواع بیشتری از دشمنان روبرو باشیم که به طور کلی به ۲ دسته انسان‌ها و موجودات جهش یافته تقسیم می شوند.

در ضمن و همان‌طور که در این ویدیو هم قابل مشاهده است، Metro Exodus در یک محیط پساآخرالزمانی جریان دارد و به همین دلیل کمبود مهمات یکی از چالش‌های همیشگی شما طی بازی خواهد بود. برای رسیدن به مهمات و طی کردن مراحل با سهولت بیشتر، بهتر است که تمام بخش‌های نقشه را به خوبی بگردید.

این موضوع در مورد سلاح‌هایی که طی بازی به دست می‌آورید هم صدق می‌کند. آرتیوم می‌تواند قطعات اسلحه‌های مختلف را باهم ترکیب کرده و اسلحه جدیدی بسازد و از همین سو گشت و گذار در محیط بازی اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

فاصله زیادی تا عرضه Metro: Exodus نداریم و این بازی در تاریخ ۲۶ بهمن سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در ضمن مدتی پیش تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شد که بهتر است تماشای آن را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی