ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید ال جی G8 خبر از عدم وجود نمایشگر دوم می‌دهند [به روز رسانی: ارتباط رندرها به G8 تکذیب شد]

رندرهای جدیدی از ال جی G8 در فضای مجازی منتشر شده که شایعات مربوط به پشتیبانی این گوشی هوشمند از نمایشگر دوم را تکذیب می‌کنند. با توجه به این رندرها که ویدیو آن را می‌توانید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۸

رندرهای جدیدی از ال جی G8 در فضای مجازی منتشر شده که شایعات مربوط به پشتیبانی این گوشی هوشمند از نمایشگر دوم را تکذیب می‌کنند.

با توجه به این رندرها که ویدیو آن را می‌توانید در ادامه خبر مشاهده کنید، با قاطعیت می‌توان گفت ال جی G8 به هیچ عنوان یک گوشی تاشو نیست. طی ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد تلاش‌های ال جی برای عرضه گوشی تاشو طی سال 2019 صورت گرفته اما حداقل این اتفاق با عرضه G8 رخ نخواهد داد و همچنین در رندرهای این گوشی هیچ نکته خاصی که بتوان آن را به اتصال نمایشگر دوم ربط داد وجود ندارد.

همه چیز دیگر در مورد این گوشی نیز عادی است. ال جی G8 برخلاف اکثر گوشی‌های جدید کمپانی‌های بزرگ از حفره قطره‌ای شکل بالای نمایشگر بهره نبرده و در عوض یک بریدگی نمایشگر مشابه با آیفون XS دارد. حسگر اثر انگشت آن‌ هم در پشت دستگاه قرار داشته و برخلاف پیش‌بینی‌ها، تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر در این گوشی وجود ندارد.

مطابق انتظار، G8 از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد و این اتفاق در حالی رخ داده که دیگر گوشی شاخص این کمپانی یعنی ال جی V40 به سه دوربین در پشت دستگاه مجهز شده است.

به احتمال زیاد ابعاد این گوشی ۱۵۲ در ۷۲ در ۸.۴ میلی متر خواهد بود. G8 از یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۵:۹ بهره می‌برد. پشتیبانی از جک هدفون ۳.۵ میلی متری، وجود یک پورت USB-C نیز از دیگر قابلیت‌های این تلفن همراه محسوب می‌شوند. در ضمن و با توجه به داغ شدن تب 5G انتظار می‌رود این گوشی از چیپست اسنپدراگون 855 بهره برده و ممکن است به تکنولوژی صدای زیر نمایشگر نیز مجهز باشد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 28 دی 97]

 

به روز رسانی: رئیس بخش ارتباطات جهانی ال جی در توییتر اعلام کرده که دستگاهی که در این تصاویر دیده می شود ال جی G8 تینکیو واقعی نیست. به این ترتیب احتمالاً این تصاویر یا مربوط به یک نمونه آزمایشی اولیه هستند یا به طور کامل یک گوشی دیگر ال جی را نشان می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی