ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سربلندی شیائومی می میکس 3 در تست مقاومت بی‌رحمانه [تماشا کنید]

شیائومی پرچمدار خود یعنی می میکس 3 را تقریبا مجددا طراحی کرده است. طراحی کشویی این گوشی باعث شده تا سازندگان چینی با خیالی راحت حاشیه‌های نمایشگر را به حداقل برسانند. طراحی کشویی در گذشته ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

شیائومی پرچمدار خود یعنی می میکس 3 را تقریبا مجددا طراحی کرده است. طراحی کشویی این گوشی باعث شده تا سازندگان چینی با خیالی راحت حاشیه‌های نمایشگر را به حداقل برسانند. طراحی کشویی در گذشته هم مورد استفاده قرار می‌گرفت و عموما مقاومت گوشی‌ها را تا حدی کاهش می‌داد. به همین دلیل وقتی شیائومی برای طراحی پرچمدار خود از این طراحی استفاده کرد، نگرانی‌هایی در زمینه‌ی مقاومت را برای طرفدارانش به وجود آورد.

اما JerryRigEverything یوتیوبر معروف که تست مقاومت گوشی‌های شناخته شده را انجام می‌دهد، این بار به سراغ شیائومی می میکس 3 رفت و این گوشی موفق شد از این تست سربلند بیرون بیاید.

تست مقاومت می میکس 3

در این ویدیو شیائومی می میکس 3 زیر شکنجه‌های بی‌رحمانه‌ای قرار می‌گیرد اما به خوبی در برابرشان مقاومت می‌کند. در این ویدیو مشخص است که این گوشی در مقابل خراش، خم شدن و تست حرارت به خوبی عمل می‌کند.

پنل سرامیکی پشتی این گوشی در مقابل خراشیدگی مقاوم است و پایداری مطلوب‌تری نسبت به پنل‌های شیشه‌ای یا فلزی از خود به نمایش می‌گذارد.

اما در این بین تنها مشکلی که درباره‌ی بخش کشویی این گوشی وجود دارد مربوط به مقاومت و ضعیف بودن آن نیست، بلکه مربوط به شکافیست که باعث جمع شدن گرد و غبار در آن می‌شود که جلوه‌ی جالبی برای گوشی نخواهد داشت.

می میکس 3 در ارزیابی خم شدن نیز عملکرد مطلوبی داشت. البته مقداری دچار خمیدگی شد اما مثل گوشی‌های هوشمند کشویی دیگر از جمله اوپو فایند اکس نشکست. دلیل این موضوع می‌تواند به خاطر استفاده از پنل سرامیکی در می میکس 3 باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل تست مقاومت می میکس 3 را مشاهده نمایید:

تست مقاومت شیائومی می میکس 3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی