ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A60 با نمایشگر حفره دار احتمالا در اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود

پیش‌تر در هفته‌ای که گذشت گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ در حال توسعه و تولید ۹ گوشی از سری A است. تا به امروز تنها ۴ مورد از این گوشی‌ها شناخته شده‌اند. حالا ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

پیش‌تر در هفته‌ای که گذشت گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ در حال توسعه و تولید ۹ گوشی از سری A است. تا به امروز تنها ۴ مورد از این گوشی‌ها شناخته شده‌اند. حالا یک منبع موثق‌تر فاش کرده که مدل پنجم گلکسی A60 یا همان گلکسی A8s لایت خواهد بود.

گوشی جدید احتمالا از لحاظ توانایی و کارایی بالاتر از گوشی گلکسی A50 و پایین تر از گلکسی A70 قرار خواهد گرفت. طبق انتظار هنوز جزئیات بیشتری از مشخصات داخلی گوشی منتشر نشده است. البته با توجه به نام آن می‌توان انتظار داشت که از چیپست سامسونگ اگزینوس 9610 استفاده می‌کند. این موضوع موبایل یاد شده را در حد و اندازه‌ی گوشی‌هایی قرار می‌دهد که از اسنپدراگون 660 بهره می‌برند؛ از این بین می‌توان به گلکسی A9 نسخه‌ی ۲۰۱۸ و نوکیا 7 پلاس اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A60

از لحاظ قدرت خارجی این گوشی را تحت عنوان گلکسی A8s لایت توصیف کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند احتمالا از نمایشگر حفره دار بهره‌مند خواهد شد. در یادداشتی مشابه، افشاگر معروف تلفن‌های هوشمند یعنی Ice Universe اعلام کرد که گوشی‌های جدید سری A سامسونگ توسط تیم طراح چینی شرکت کره‌ای توسعه داده می‌شود. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که طراحی پنل پشتی گلکسی A60 بی شباهت به گلکسی A7 نسخه‌ی ۲۰۱۸ نباشد.

در حال حاضر مشخص نیست که غول کره‌ای قصد دارد گوشی‌های جدید خود را چگونه قیمت گذاری کند. البته منابعی که این اخبار را فاش ساخته‌اند اعلام کردند که احتمالا بتوانیم اردیبهشت ماه منتظر رونمایی از سامسونگ گلکسی A60 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی