ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی پیکسل بعدی گوگل احتمالا از نمایشگر تمام صفحه بهره خواهد برد

اخیرا پتنتی از سمت گوگل به ثبت رسیده که به احتمال عدم وجود حفره قطره‌ای شکل در نمایشگر گوگل پیکسل 4 اشاره می‌کند. پیش از این بسیاری منتظر بودند تا ببینند گوگل در طراحی پرچمدار ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

اخیرا پتنتی از سمت گوگل به ثبت رسیده که به احتمال عدم وجود حفره قطره‌ای شکل در نمایشگر گوگل پیکسل 4 اشاره می‌کند.

پیش از این بسیاری منتظر بودند تا ببینند گوگل در طراحی پرچمدار خود تا چه میزان به طراحی قطره‌ای شکل دوربین جلو توجه خواهد کرد؛ حفره‌ای که ظاهرا گوگل پیکسل 4 از آن بهره نخواهد برد. حال باید منتظر ماند و دید که گوگل چگونه دوربین‌ دوگانه سلفی جدید خود را در پیکسل  4 استفاده خواهد کرد.

در ضمن، به نظر می‌رسد این غول بزرگ تکنولوژی همچنان به استفاده از بلندگوهای جلوی دستگاه استریو خود ادامه خواهد داد؛ بلندگوهایی که احتمالا، هم در قسمت پایین و در هم قسمت بالای نمایشگر حضور خواهند داشت. همچنین پیش از این هم پتنت تازه‌ای منتشر شده بود که به حضور نمایشگر تمام صفحه در گوگل پیکسل جدید اشاره می‌کرد.

گوگل پیکسل 4
یکی از تفاوت‌های میان این دو پتنت به نحوه قرارگیری بلندگوها برمی‌گردد.

با توجه به طرح‌های منتشر شده می‌توان گفت که بر خلاف گوگل پیکسل‌های قبلی، در این گوشی جدید هیچ گونه بریدگی و حفره خاصی مربوط به اسپیکرها یا مواردی از این دست به چشم نمی‌خورد.

البته و همان‌طور که احتمالا می‌دانید، تمام توصیفات ذکر شده ممکن است مربوط به پتنتی باشد که هیچ وقت شاهد محصول نهایی آن نباشیم و در کل هنوز مشخص نیست که آیا گوگل قصد عرضه یک گوشی با نمایشگر تمام صفحه یا بدون حفره قطره‌ای شکل نمایشگر را دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی