ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل تکنولوژی ساعت‌های هوشمند فاسیل را با مبلغ ۴۰ میلیون دلار خریداری می کند

طی سال‌های اخیر، گوگل تلاش‌های زیادی برای بهبود عملکرد خود در بازار ساعت‌های هوشمند انجام داده که یکی از جدیدترین آن‌ها خرید مالکیت معنوی بعضی از تکنولوژی‌های استفاده شده در ساعات‌های هوشمند کمپانی فاسیل است. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

طی سال‌های اخیر، گوگل تلاش‌های زیادی برای بهبود عملکرد خود در بازار ساعت‌های هوشمند انجام داده که یکی از جدیدترین آن‌ها خرید مالکیت معنوی بعضی از تکنولوژی‌های استفاده شده در ساعات‌های هوشمند کمپانی فاسیل است.

هنوز مشخص نیست که چه تحقیقاتی از جانب کمپانی فاسیل با برقرار شدن این قرارداد ۴۰ میلیون دلاری که کارهای آن احتمالا تا کمتر از دو هفته دیگر نهایی می‌شود به گوگل خواهد رسید. در ضمن کمپانی فاسیل تایید کرده که با وجود انجام این قرارداد، آن‌ها همچنان و این بار با کمک گوگل به تلاش‌های خود برای توسعه ساعت‌های هوشمند ادامه خواهند داد.

انجام این قرارداد از سمت گوگل نشان می‌دهد که این کمپانی در حال تلاش برای توسعه دادن سیستم‌عامل Wear OS خود بوده و در این راه قصد استفاده از تجربه کمپانی‌های شناخته شده‌ای مانند فاسیل را دارد.

فاسیل

در نهایت باید منتظر ماند و دید که چنین اتفاقی چه تاثیری روی آینده حضور گوگل در این بازار خواهد گذاشت. پیش از این، گوگل بخشی از HTC را برای بهبود وضعیت گوشی‌های هوشمند خود خریداری کرده بود. البته مشخص نیست که این قرارداد تازه هم منجر به تولید ساعت هوشمند از سمت گوگل خواهد شد یا خیر.

در کل، به نظر می‌رسد که این کمپانی به دنبال همکاری نزدیک با شرکایی مانند LG است و از سویی دیگر می‌تواند به آسانی از نام فاسیل برای گسترش سیستم عمال Wear Os خود استفاده کند.

پیش از این هم فاسیل ساعت هوشمند جدیدی را معرفی کرده بود که از پردازنده جدید کمپانی کوالکام استفاده می‌کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ دی ۱۳۹۷

    نکنه نوبت فاسیله که بدست گوگل نابود بشه

مطالب پیشنهادی