ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

والپیپر آیفون
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ۸ اپلیکیشن برتر برای دانلود والپیپر آیفون

روزانه بیش از ده‌ها بار چشم‌تان به تصویر پس زمینه‌ی آیفون‌تان می‌افتد. این تصویر می‌تواند مانند اتفاقات زندگی گاهی شما را خوشحال کند، باعث شود بخندید، احساساتی شوید و یا حتی شاید آزارتان دهد. بنابراین ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

روزانه بیش از ده‌ها بار چشم‌تان به تصویر پس زمینه‌ی آیفون‌تان می‌افتد. این تصویر می‌تواند مانند اتفاقات زندگی گاهی شما را خوشحال کند، باعث شود بخندید، احساساتی شوید و یا حتی شاید آزارتان دهد. بنابراین به همین سادگی می‌توان به اهمیت تصویر پس زمینه در آیفون پی برد.

یکی از اصلی‌ترین المان‌های ظاهری هر تلفن همراه، تصویر پس زمینه‌ی آن محسوب می‌شود. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را با ۸ اپلیکیشن برتر برای دانلود والپیپر آیفون آشنا کنیم که با آن‌ها می‌توانید از زیبایی محیط کاربری گوشی خود بیش از گذشته لذت ببرید. با ما همراه باشید.

۱. Vellum

والپیپر آیفون

اپلیکیشن Vellum از بین اثرات فوق العاده زیبای هنرمندان سرتاسر جهان، سعی کرده بهترین‌ها را انتخاب کند و برای کاربران به ارمغان بیاورد. در میان اقیانوسی از تصاویر پس زمینه‌ای که در این اپلیکیشن به صورت آنلاین وجود دارد می‌توانید برای یافتن والپیپرهای جذاب‌تر از فیلتری که در Vellum تعبیه شده استفاده نمایید. اپلیکیشن یاد شده بهترین پس زمینه‌ها را در لیست‌های دسته بندی شده و کاملا منظم به شما نمایش خواهد داد.

در این نرم افزار کاربردی می‌توانید مجموعه‌های مختلفی را مشاهده کنید که در این بین یکی از آن‌ها به طور کامل تنها به ارائه‌ی تصاویری برای آیفون‌های OLED می‌پردازد و در برخی دیگر می‌توانید تصاویری از اشکال هندسی را تماشا کنید. تصاویری از آژانس فضایی اروپا و بسیاری دیگر از تصاویر زیبا نیز در این اپلیکیشن در دسترس قرار گرفته است.

Vellum Wallpapers

Vellum Wallpapers

سازنده: MEREK DAVIS COM, LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 40 مگابایت زبان:

۲. Unsplash

والپیپر آیفون

Unsplash یکی از معروف‌ترین وبسایت‌های مربوط به تصاویر استوک است که والپیپیر‌های زیبای بسیار متنوعی را برای آیفون ارائه می‌کند. اما رفتن به این وبسایت و گم شدن در میان هزاران تصویر مختلف برای یافتن پس زمینه خیلی عاقلانه نیست. اینجاست که باید از اپلیکیشن Unsplash استفاده کنید.

کافیست بعد از دانلود اپلیکیشن آن را باز کرده تا با تعداد زیادی از مجموعه‌های آماده و دسته بندی شده از والپیپر‌های جذاب رو به رو شوید. برای ذخیره سازی این تصاویر می‌توانید به راحتی روی گزینه‌ی Save بزنید تا آن را در حافظه‌ی گوشی خود داشته باشید.

Unsplash

Unsplash

سازنده: Crew Labs Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 30.3 مگابایت زبان:

۳. Patternator

والپیپر آیفون

اپلیکیشن Patternator نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد والپیپر مورد علاقه‌ی خود را با استفاده از استیکر‌های مختلف ایجاد کنید. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا الگو‌های بسیار زیاد و متنوعی از استیکر‌ها را ایجاد کرده و در نهایت والپیپر مورد علاقه‌ی خود را بسازید.

ابزار ساخت الگو‌های این اپلیکیشن بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید چرا که بی شباهت به رابط کاربری اینستاگرام در بخش ویرایش تصاویر نیست. شما می‌توانید با انتخاب چند استیکر و الگو‌ی مختلف، فاصله‌ها را مشخص کنید، رنگ پس زمینه‌ی تصویر را برگزینید و والپیپیر مورد علاقه‌ی خود را طراحی نمایید.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید تصویر نهایی را به صورت عکس، ویدیو یا گیف ذخیره نمایید. گزینه‌ی عکس برای عموم کاربران انتخاب مطلوب‌تری به شمار می‌رود. اما اگر یک گام جلو‌تر بروید می‌توانید نتیجه‌ی نهایی را به صورت تصویر زنده یا لایو فوتو هم ذخیره کنید. با این روش وقتی از تاچ سه بعدی برای قفل گشایی آیفون استفاده کردید، الگوی انتخاب شده‌تان به صورت انیمیشن نمایش داده می‌شود.

البته لازم به ذکر است که ویژگی تصویر زنده یکی از ویژگی‌های پریمیوم این اپلیکیشن به شمار می‌رود و برای استفاده از آن باید ۲ دلار به صورت ماهانه پرداخت کنید.

Patternator Live Wallpapers

Patternator Live Wallpapers

سازنده: Bazaart Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 96 مگابایت زبان:

۴. Clarity

والپیپر آیفون

اپلیکیشن Clarity به طور اختصاصی به منظور ارائه‌ی بهترین والپیپیر‌ها ساخته شده. اگر یک طراح یا هنرمند باشید احتمالا از تصاویر پس زمینه با تم تاریک و عکس‌های مینیمال در این اپلیکیشن لذت خواهید برد.

Clarity هر دو بار در هفته با عرضه‌ی چیزی شبیه به یک مجله، بهترین والپیپیر‌های انتخاب شده‌ی اخیر را برایتان به نمایش می‌گذارد. اما موضوعی که این اپلیکیشن را متمایز می‌کند، بخش ویرایش تصاویر پس زمینه‌ی آن است.

با ورود به این بخش و زدن روی گزینه‌ی Edit می‌توانید ۴ انتخاب داشته باشید: ماسک، فریم، گرادیان و بلور (تار کردن). ابزار ماسک به شما اجازه می‌دهد تا بخشی از تصویر را محو کنید تا مثلا زمان همیشه به خوبی نمایش داده شود. گزینه‌ی فریم به شما اجازه می‌دهد تا عکسی را انتخاب کرده و آن را درون قابی در دو سوم پایینی تصویر قرار دهید. این موضوع می‌تواند برای صفحه‌ی لاک اسکرین بسیار جذاب باشد.

ابزار گرادیان به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از رنگ‌های مختلف جلوه‌ی تصویر انتخاب شده‌تان را تغییر دهید و در آخر گزینه‌ی بلور یا تار کردن به شما اجازه می‌دهد بخش‌های مختلف و دلخواهی از تصویر را تار کنید.

Clarity Wallpaper

Clarity Wallpaper

سازنده: Suzhou YuanJing Information Technology Co.,LTD قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 85.7 مگابایت زبان:

۵. Papers.co

والپیپر آیفون

اپلیکیشنی ساده که به منظور یافتن تصویر پس زمینه‌ی مناسب توسعه داده شده است. کافیست نرم افزار را اجرا کنید و بین تعداد زیادی از تصاویر پس زمینه‌ی موجود به گشت و گذار بپردازید تا یکی از تصاویر نظرتان را به خود جلب کند. حالا می‌توانید با زدن روی تصویر و انتخاب گزینه‌ی Save آن را ذخیره کرده و به عنوان تصویر پس زمینه انتخابش نمایید.

همچنین می‌توانید در محیط اپلیکیشن با کشیدن صفحه به سمت چپ یا راست، تصاویر نمایش داده شده را در دسته بندی‌های متفاوتی مانند طبیعت، انتزاعی، الگو‌ها و ... مشاهده نمایید.

Papers.co Wallpapers HD

Papers.co Wallpapers HD

سازنده: Jude H قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 11.8 مگابایت زبان:

۶. Everpix

والپیپر آیفون

اپلیکیشن Everpix برای نمایش تصاویر از همه‌ی نمایشگر استفاده می‌کند. با باز کردن اپلیکیشن همیشه یک تصویر پس زمینه مشاهده می‌کنید و می‌توانید با کشیدن صفحه به سمت چپ تصویر بعدی را مشاهده نمایید.

اگر از والپیپری خوشتان آمد می‌توانید روی گزینه‌ی دانلود (فلش به سمت پایین) بزنید تا آن را ذخیره کرده یا اینکه با زدن گزینه‌ی ستاره آن را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید با باز کردن منو دسته بندی‌های مختلف، علاقه‌مندی‌ها، پس زمینه‌های معروف و ... را نیز مشاهده نمایید.

Everpix - Cool HD Wallpapers

Everpix - Cool HD Wallpapers

سازنده: Robert Snopov قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 61.1 مگابایت زبان:

۷. Walli

والپیپر آیفون

اپلیکیشن Walli یک فضای مجازی مختص به تصاویر پس زمینه است. هنرمندان مختلف آثار هنری متنوع خود را در این فضای مجازی آپلود می‌کنند و بقیه‌ی افراد می‌توانند نسبت به دانلود و استفاده از آن‌ها اقدام نمایند. این اپلیکیشن و استفاده از تصاویر پس زمینه رایگان است.

با اینکه این اپلیکیشن تعداد زیادی والپیپر در اختیارتان قرار نمی‌دهد، اما دارای تصاویر بسیار با کیفیتی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در بین والپیپرها می‌توانید تصاویری مربوط به ابرقهرمان‌ها، تایپوگرافی و ... را مشاهده نمایید.

Walli - Cool Wallpapers HD

Walli - Cool Wallpapers HD

سازنده: Stanga Ltd قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 53.1 مگابایت زبان:

۸. Atlas Wallpaper

والپیپر آیفون

اپلیکیشن Atlas Wallpaper‌ رویکردی کاملا متفاوت نسبت به تصاویر پس زمینه دارد. با اجرای این اپلیکیشن کافیست یک مکان روی نقشه را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن یک طراحی جالب از آن را به شما تحویل دهد. برای انتخاب مکان‌ها می‌توانید تصویر را بزرگنمایی کنید تا حالتی که بیشتر می‌پسندید را انتخاب کنید. برای داشتن تصاویر مختلف هم می‌توانید رنگ‌های مورد استفاده توسط این اپلیکیشن را تغییر دهید.

Atlas Wallpaper

Atlas Wallpaper

سازنده: Patrick Murray قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 14.6 مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران درباره اپلیکیشن های دانلود والپیپر

برای دانلود والپیپر گوشی های آیفون باید چه کاری انجام دهیم؟

برای دانلود والپیپر های گوشی آیفون کافیست سراغ اپلیکیشن های ثانویه بروید که منبع دانلود و نصب تصاویر مختلف برای پس زمینه موبایل هستند.

اپلیکیشن های ثانویه برای دانلود والپیپر در آیفون کدامند؟

Vellum، Unsplash، Patternator، Clarity، Papers.co و… جزو اپلیکیشن های مناسب برای دانلود والپیپر هستند.

معروفترین وبسایت دانلود والپیپر در وب چیست؟

Unsplash، Pexels و Picjumbo از جمله معروفترین وبسایت ها برای دانلود تصویر هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی