ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با همکاری نویسنده‌ی فیلمنامه شرلوک هولمز سریال ۱۰ قسمتی می‌سازد

این روزها اپل سرسختانه به دنبال پیشبرد اهداف خود در زمینه‌ی استریم ویدیویی و ساخت سریال است. پیش از این خبر‌هایی شنیده بودیم از همکاری اپل با استیون اسپیلبرگ و همچنین ساخت سریالی ۱۰ قسمتی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

این روزها اپل سرسختانه به دنبال پیشبرد اهداف خود در زمینه‌ی استریم ویدیویی و ساخت سریال است. پیش از این خبر‌هایی شنیده بودیم از همکاری اپل با استیون اسپیلبرگ و همچنین ساخت سریالی ۱۰ قسمتی از سری داستان‌های بنیاد. حالا به نظر می‌رسد که اپل جدی تر از گذشته این موضوع را پیش می‌برد و با چند نویسنده و تهیه کننده برای تولید یک سریال ۱۰ قسمتی به توافق رسیده است (البته هنوز مشخص نیست که این سریال مربوط به داستان‌های بنیاد یا Foundation خواهد بود یا خیر).

روز گذشته ددلاین در گزارشی اعلام کرد که شرکت اپل نسبت به ساخت یک سریال علمی تخیلی ۱۰ قسمتی چراغ سبز نشان داده که طرح و فیلمنامه‌ی آن به قلم سیمون کینبرگ و دیوی ویل است. کینبرگ به خاطر فعالیت‌های هنری در سری فیلم‌های مردان ایکس و سابقه‌ی نویسندگی در فیلم‌هایی نظیر آقا و خانم اسمیت و شرلوک هولمز شناخته می‌شود.

«آودری چون» مدیرعامل Genre Films به عنوان تهیه کننده‌ی این سریال در کنار کینبرگ و ویل انجام وظیفه خواهد کرد.

طبق معمول، هیچ جزئیاتی از خط داستانی و افراد بیشتری که در این سریال حضور دارند به گوش نرسیده، اما گزارشات خبر از آن می‌دهند که این سریال با بودجه‌ای عظیم تولید خواهد شد که شخصیت پردازی از اصلی ترین المان‌های سریال خواهد بود. بر اساس گزارشات ددلاین تولید این سریال از تابستان آغاز خواهد شد.

اپل این روز‌ها به سختی به دنبال پیگیری سرویس استریم آنلاین ویدیویی خود است که البته هنوز به صورت رسمی خبری از رونمایی آن نبوده. این در حالیست که هنوز جزئیاتی از قیمت، عنوان و چگونگی دسترسی به این سرویس در دست نیست اما می‌توان پیش‌بینی کرد که محتوای ارائه شده از این شبکه چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی