ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این سوپرمارکت آنلاین محصولات را به درب خانه شما می‌آورد [تماشا کنید]

سوپرمارکت Stop & Shop اعلام کرده به زودی پروژه‌های خودران خود را آزمایش خواهد کرد. این محصولات شامل ماشین‌های باربری، فروشگاه‌های غیرنقد و ارسال بسته‌های گوشت با استفاده از پهپادها می‌شود. این برنامه با همکاری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

سوپرمارکت Stop & Shop اعلام کرده به زودی پروژه‌های خودران خود را آزمایش خواهد کرد.

این محصولات شامل ماشین‌های باربری، فروشگاه‌های غیرنقد و ارسال بسته‌های گوشت با استفاده از پهپادها می‌شود. این برنامه با همکاری استارتاپ شناخته شده دیگری با نام Robomart انجام می‌شود که در ساخت محصولات ذکر شده به Stop & Shop کمک خواهد کرد. خودروی الکترونیکی از کنترل کننده دما بهره می‌برد تا تمام محصولات تازه باقی بمانند. در ضمن، مشتریان می‌توانند با استفاده از نرم افزاری مانند اوبر، سوپرمارکت نزدیک به خود را فرا بخوانند.

هنگامی که ماشین می‌رسد، مشتری می‌تواند درها را باز کرده و محصولات را با استفاده از تکنولوژی RFID و بینایی کامپیوتری انتخاب کند. وقتی که خرید به پایان رسید، ماشین به شما رسید را تحویل داده و به راه خود ادامه می‌دهد. به طور کلی، این خودرو همانند یک فروشگاه آمازون است که به درب خانه شما می‌آید.

در کل به نظر می‌رسد که Stop & Shop برنامه زیادی برای استفاده از روبات‌ها طی سال جاری میلادی دارد. برای مثال یکی از روبات‌های این کمپانی با نام مارتی در اطراف فروشگاه‌ها به دنبال تمیز کردن و ریختن مواد غذایی می‌گردند. این دستگاه‌ها به سنسورهای مجهز هستند تا هیچ قفسه‌ای دست نیافتنی نباشد و همه کارها با دقت کامل انجام بگیرند.

در کل به نظر می‌رسد که انسان‌ها به زودی شغل تحویل کالا و فروشندگی را برای همیشه از دست خواهند داد. پیش از این هم آمازون ارسال کالا با استفاده از پهپادها را آغاز کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی