ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس اپ
تکنولوژی

امکان تبادل استیکر بین واتساپ و جی بورد فراهم می شود

واتس اپ هیچ گاه از تست قابلیت‌های جدید در نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن خود دست نمی‌کشد. هر چند بسیاری از این قابلیت‌ها هرگز برای نسخه نهایی منتشر نمی‌شوند، اما مواردی هم هستند که به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۸

واتس اپ هیچ گاه از تست قابلیت‌های جدید در نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن خود دست نمی‌کشد. هر چند بسیاری از این قابلیت‌ها هرگز برای نسخه نهایی منتشر نمی‌شوند، اما مواردی هم هستند که به احتمال زیاد در نسخه نهایی شاهد آن‌ها خواهید بود.

به گزارش WABetaInfo که همیشه نسخه‌های بتای واتس اپ را با دقت پایش می‌کند، ظاهرا در آخرین نسخه بتای اندروید این پیام‌رسان امکان تعامل با استیکرهای کیبورد گوگل (موسوم به Gboard) فراهم شده است.

البته در حال حاضر، این قابلیت در مراحل اولیه توسعه خود به سر می‌برد و فقط تعداد کمی استیکر برای آن ارائه شده که همگی توسط کارمندان واتس اپ طراحی شده‌اند. با این وجود، امکان استفاده از استیکرهای شخص ثالث دانلود شده از اپ استور یا گوگل پلی هم وجود دارد.

واتس اپ

قابلیت جدید به کاربران جی بورد اجازه می‌دهد که استیکرها را مستقیما از درون پیام‌رسان دریافت کنند. اگر چه این قابلیت هنوز به طور کامل ارائه نشده، اما به نظر می‌رسد که هدف اصلی آن، تشویق کاربران اندروید به نصب واتس اپ و جی بورد روی گوشی‌‌هایشان بوده تا بتوانند از قابلیت تعامل استیکرها بهره ببرند.

با فعالسازی این حالت، استیکری که از جی بورد در واتس اپ ارسال می‌کنید هم مستقیما به فرمت یک استیکر سازگار با پیام‌رسان در می‌آید. هر چند هنوز قابلیت تبادل استیکر در آخرین نسخه بتای جی بورد دیده نمی‌شود. با این وجود، احتمال دارد که طی یکی دو هفته آینده شاهد فعالسازی این قابلیت و استفاده از آن در اپلیکیشن باشید.

امکان تبادل استیکر میان واتس اپ و جی بورد در حالی مراحل تست خود را آغاز کرده که هفته گذشته، امکان ارسال پاسخ مخفی در چت‌های گروهی که یکی دیگر از قابلیت‌های آزمایشی واتس اپ به شمار می‌رفت از مرحله تست بتا خارج و برای نسخه نهایی پیام‌رسان برای آیفون و آیپد منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • YASIN1386
    YASIN1386 | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

    سلام ببخشید چرا استیکر ها توی واتساپ نسخه اصلی میاد ولی تو نسخه (GB WhatsApp)یا نسخه های غیر رسمی استیکرا به صورت عکس میاد؟؟؟
    ممنون میشم بگین????

مطالب پیشنهادی