ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شمشیر سامورایی؛ لکسوس RC F Track Edition برای رقابت با ب ام و M4 GTS می آید

لکسوس از مدل های تازه نفس کوپه جذاب و دوست داشتنی خود یعنی RC F رونمایی کرد. مدل استاندارد این خودرو تغییراتی در بخش ظاهری و مکانیکی برای رسیدن به حداکثر عملکرد ممکن پیدا کرده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

لکسوس از مدل های تازه نفس کوپه جذاب و دوست داشتنی خود یعنی RC F رونمایی کرد. مدل استاندارد این خودرو تغییراتی در بخش ظاهری و مکانیکی برای رسیدن به حداکثر عملکرد ممکن پیدا کرده است. وزن خودرو با جایگزین کرد میل گاردان سلب با یک نمونه سبک تر کمتر شده است. همچنین ورودی هوای موتور تغییر پیدا کرده است و سیستم خنک کنندگی آن نیز کوچک تر شده است.

لکسوس

لکسوس ادعا می کند با استفاده از قطعات آلومینیومی در بخش سیستم تعلیق، بوشینگ های سفت تر و تغییرات تنظیم فرمان به همراه لاستیک های 4 فصل میشلن پایلوت اسپرت 4S که به طور اختصاصی برای مدل RC F توسعه پیدا کرده اند، عملکرد هندلینگ خودرو را بهبود بخشیده است.

رقیب بی ام M4 از همان موتور 5 لیتری V-8 تنفس طبیعی نیرو می گیرد و حال توانایی تولید 451 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور در حداکثر دور 4800 rpm را دارا است. این نیرو توسط جعبه دنده 8 سرعته که ضریب دنده نهایی بزرگ تری دارد تا شتاب گیری خودرو در آغاز حرکت بهبود پیدا کند به چرخ های عقبی ارسال می شود. لانچ کنترل نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است که امکان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها در عرض 4.5 ثانیه به این خودرو می دهد.

در بخش ظاهری چراغ های جلو با چراغ روشنایی روز یکپارچه، ورودی جدید هوا در بخش زیرین جلو پنجره گریل خودرو، طراحی جدید سپر و چراغ های عقب جدید از مهم ترین تغییرات نسبت به مدل قبلی به شمار می رود. همچنین لکسوس نسخه سبک تر و سیستم تعلیق سفت تری موسوم به Track Edition را رونمایی کرده که مناسب علاقه مندان دو آتشه خودرو با قابلیت های بیشتر در پیست های اتومبیل رانی است.

تیم مدل های مسابقه ای لکسوس که در سری های SUPER GT و IMSA شرکت می کنند در توسعه این مدل نقش ایفا کرده اند. اسپیلیتر و اسپویلر فیبرکربنی به میزان 26 درصد نیروی رو به پایین بیشتری نسبت به مدل استاندارد تولید می کنند. همچنین به دلیل استفاده از ترمزهای فیبرکربنی در حدود 80 کیلوگرم وزن کمتری دارد. اگزوز تیتانیومی و رینگ های 19 اینچی BBS از دیگر تغییرات به شمار می روند.

شروع قیمتی RC F از 61،310 هزار پوند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی