ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه دقیق‌تر به برند نوظهور Emoi؛ لایف استایل مدرن با چاشنی طبیعت

در بازارهای مختلف، محصولات برندهای فعال باید از مولفه‌ها و مشخصات خاصی برخوردار باشند تا بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند. Emoi از جمله برندهایی است که با المان‌هایی نظیر سادگی، زیبایی و ایجاد سبک ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۵

در بازارهای مختلف، محصولات برندهای فعال باید از مولفه‌ها و مشخصات خاصی برخوردار باشند تا بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند. Emoi از جمله برندهایی است که با المان‌هایی نظیر سادگی، زیبایی و ایجاد سبک زندگی متفاوت و پایدار توانسته در بازار شلوغ این روزها جایگاهی برای خود دست و پا کند. سادگی در طراحی و عملکرد، نکات مثبتی را برای مصرف‌کنندگان و کاربران محصولات مختلف به دنبال خواهد داشت همین موضوع، یکی از مولفه‌های اصلی محصولات این شرکت شده است؛ در حقیقت کالاهایی که از طراحی و ارائه سرویس به شکل ساده و سرراست بهره می‌برند، کاربرپسندتر بوده و از پیچیدگی‌های مختلف چه از نظر جلوه‌های بصری و چه رابط پیش روی کاربر، دور خواهند شد.

با وجود این، سادگی بیش از حد ممکن است به معنای دور بودن از زیبایی، ظرافت و البته نوآوری، انگاشته شود. از همین رو، المان زیبایی و ایجاد سبک زندگی پایدار، در کنار سادگی قرار گرفته تا اجناس این شرکت بتواند از سطح استاندارد بالایی برخوردار شود. مسئولان این شرکت معتقدند که محصولات زیبا و چشم‌نواز، محدودیت‌های کم‌تری برای کاربران داشته و طراحی خوب می‌‌تواند به ایجاد رابطه عاطفی تاثیرگذار، میان مشتری و محصول بینجامد. از همین رو، با الگوبرداری از سبک زندگی سنتی و ترکیب آن با ساختار دیجیتالی کالاهای خود را ساخته و عرضه کرده‌اند.

برند emoiEmoi به محیط زیست و حفاظت از آن توجه داشته و سعی کرده تولید محصولاتی را که از ترکیب‌های تجزیه‌پذیر بهره می‌برند در دستورکار قرار خود دهد. ترغیب به ارتباط هرچه موثرتر، به اشتراک‌گذاری بیشتر ایده‌ها و ارائه نوآوری‌ها همه و همه باعث شده تیم کاری فعال این برند بتواند از دست‌یابی به نتایج جذاب و البته هم‌سو با نیازهای کاربران، بهره مند شود. فی الواقع تلاش شرکت بر آن بوده تا با الگوبرداری از سبک زندگی دیجیتالی و سنتی، محصولاتی همراه با نوآوری و ایجاد رابطه احساسی با مصرف‌کننده، برپایه رعایت ملاک‌هایی نظیر سادگی، کاربردی بودن، زیبایی ظاهری و پایداری به مرحله تولید برسد.

طراحی و کیفیت ساخت

در بخش طراحی، تولید محصولی ساده، شاخص و همراه با ایجاد ارتباط حسی در نظر گرفته شده و به منظور دست‌یابی به بالاترین سطح استاندارد در المان‌های یادشده، Emoi اقدام به راه‌اندازی لابراتورهای خاص خود کرده تا اطمینان حاصل شود محصولات این شرکت در چین و بازارهای بین‌المللی، در بخش طراحی، مولفه‌های سازنده، کارایی، فناوری و البته از نقطه نظر ایمن بودن، تمامی استانداردها را رعایت می‌کنند.

البته باید گفته شود که طراحی تمامی محصولات در ژاپن انجام شده و و محصولات این برند در کشورهایی چون کره، تایلند، هند و آمریکا حضور دارد. علاوه بر این، همکاری نزدیک با شرکای معتبر در بخش‌های طراحی، تولید و تامین مواد نیز باعث شده محصولاتی خوب و بالاتر از استانداردهای رایج به دست کاربران برسد. در Emoi فرآیند تامین مواد و توسعه محصولات به نحوی انجام می‌شود تا بهترین ترکیب برای استفاده در بخش طراحی، آماده بهره‌برداری باشد.

فناوری و قابلیت‌‌ها

Emoi با توسعه و بهینه‌سازی فناوری‌های جدید، در مسیری گام برداشته تا علاوه بر افزایش خلاقیت، کاهش هزینه تولید و بهبود تجربه کاربران را به همراه آورد. در بخش قابلیت‌ها نیز تمرکز روی ارائه عملکرد بهینه و دوام بالای محصولات در دستورکار قرار گرفته است تا انتظارات کاربران برآورده شود.

گارانتی و پشتیبانی ویژه

در ابعاد جهانی، پشتیبانی از محصولات و همچنین ارائه خدمات پس از فروش، در دستورکار Emoi قرار گرفته است. فاره، نماینده انحصاری محصولات امویی در کشورمان ایران است. این شرکت، خدمات پشتیبانی را به نحو احسنت به کاربران ارائه می‌دهد تا دغدغه‌ای بابت دریافت سرویس‌های پس از خرید وجود نداشته باشد.

همکاری‌های استراتژیک امویی با بزرگان

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره شد؛ Emoi‌همکاری با برندهای مختلف را در دستورکار قرار داده تا در نهایت امر بتواند محصولات خود ار به مرحله تولید برساند. به عنوان نمونه، می‌توان به همکاری با برند IFF اشاره کرد که تولیدکننده‌ای قوی در ابعاد جهانی در بخش اسانس و عطر به حساب می‌آید.همچنین شرکت LMR‌ نیز مجموعه‌ای در زمینه تولید مولفه‌های ۱۰۰ درصد طبیعی در حوزه عطر و اسانس به حساب می‌آید که با Emoi همکاری دارد و این تعاملات باعث شده که روغن‌ها و اسانس‌های طبیعی در اختیار کاربران قرار داده شود.

از جمله دیگر شرکای Emoi می‌توان به Eastman‌ اشاره کرد که از جمله نام‌های متخصص در تولید مواد شیمیایی است و امکان تولید طیف قابل توجهی از مواد پیشرفته و ارائه راهکاری مبتنی بر نوآوری و فناوری را فراهم کرده است. این امر در کنار توجه به امنیت و قابلیت اعتماد، امری مهم به نظر می‌رسد.

آشنایی با برند Emoi
همکاری‌های Emoi به ارائه راهکارها و محصولات کاربردی ختم نشده و در قالب همکاری با نام‌هایی نظیر FSC به عنوان یک سازمان بین‌المللی و غیرانتفاعی، امکان پشتیبانی از محیط زیست نیز در پرتو استفاده از کاغذهای دارای تاییدیه FSC فراهم شده است. این توجه به محیط زیست را می‌توان در قالب همکاری با Organic Exchange به عنوان سازمان تجاری غیرانتفاعی که تمرکز خود را روی تولید محصولات کشاورزی ارگانیک گذاشته، از زاویه‌ای دیگر مشاهده کرد. در این راستا، Emoi خط تولیدی از محصولات تولید شده با به‌کارگیری کتون ارگانیک را پایه‌گذاری کرده است.

دیگر برندی که همکاری با آن در دستور کار این شرکت قرار گرفته، TORAY نام دارد که از جمله شرکت‌های فعال در توسعه و تحقیق در جهت بهبود کیفیت متریال تولیدی است. به عنوان مثال، می‌توان به پارچه‌های مدرن TORAY اشاره کرد که سبک و نرم هستند. این در حالی است که مشخصه این پارچه‌ها، امکان بازتابش گرمای آفتاب و محافظت از پوست شما در برابر آسیب‌های احتمالی پرتوهای مضر ماورای بنفش است.

سبک زندگی متفاوت در چهار جهت

محصولات امویی در چهار دسته اصلی به نحوی تقسیم‌بندی شدند که سبک‌زندگی متفاوتی را پیش روی افراد قرار دهد. در ادامه به بررسی این دسته‌ها و محصولات شاخصی از هر یک می‌پردازیم.

Aromatic Lifestyle؛ مدرن  خوش رایحه

در دسته محصولات Aromatic Lifestyle، توازنی میان هستی، طبیعت، آرامش و راحتی ایجاد شده است. به این ترتیب، می‌توانید المان‌های یادشده را به بهترین شکل ممکن وارد زندگی خود کنید. در این دسته، محصولاتی نظیر اسپیکر لامپی هوشمند خوشبو کننده هوا، لامپ خوشبو کننده هوا و اسانسهای طبیعی به چشم می‌خورد.

به عنوان محصولی شاخص در این دسته می‌توان به اسپیکر لامپی هوشمند خوشبو کننده هوا اشاره کرد. این محصول، ترکیبی از پخش‌کننده رایحه دلچسب، رطوبت ساز، لامپ و اسپیکر گردهم آورده است. کیفیت صدای عالی در کنار پخش هوشمندانه رایحه خوش و نور مناسب، تجربه‌ای مثال‌زدنی را در مقابل شما قرار خواهد داد. امکان پخش موسیقی به صورت بی‌سیم، پشتیبانی از اپلیکیشن همراه، برد ۱۰ متری، بلوتوث نسخه ۴.۰ و مصرف انرژی پایین از مشخصات قابل توجه این محصول است.

برند emoi
فناوری اتمیزاسیون اولتراسونیک به منظور تبدیل آب به بخار در فرکانس ۲.۴ مگاهرتز، امکان شخصی‌سازی رنگ چراغ‌ها به واسطه استفاده از اپلیکیشن همراه یا حتی مدیریت روشن و خاموش کردن دستگاه و پخش موسیقی با به‌کارگیری نرم‌افزار همراه، از دیگر نکات قابل توجه در این محصول است.

Smart Lifestyle؛ هوشمندی آرامش‌بخش

در دسته Smart Lifestyle، الگوبرداری تمام و کمال و البته هوشمندانه از سبک زندگی دیجیتالی انجام شده تا محصولاتی هوشمند را برای ایجاد ارتباط با افراد، البته با دخیل کردن المان احساسات، در اختیار داشته باشیم.

در این بخش، لامپ رومیزی درختی با قابلیت شارژ بی‌سیم، لامپ رومیزی درختی معمولی، اسپیکر لامپی خانه پرنده، اسپیکر لامپی هوشمند پرنده، لامپ پرنده معمولی، لامپ قارچی، لامپ قارچی رومیزی، اسپیکر لامپی قارچی هوشمند و اسپیکر لامپی هوشمند به چشم می‌خورد.

به عنوان محصولی شاخص از این دسته می‌توان به لامپ رومیزی درختی با قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد. این لامپ LED با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های الکترونیکی همراه ( در قالب پشتیبانی از استاندارد Qi) و متریال با کیفیتی همراه است.

برند emoi
نورپردازی با دمای رنگی تا 3000K و ۲۱۰ لومن در قالب پشتیبانی ۳۶۰ درجه‌ای در بخش پرتاب نور یا حتی امکان تغییر و شخصی‌سازی رنگ نور از دیگر نکات قابل توجه در این محصول است.

نکته قابل توجه دیگر در این محصول، استفاده از منبع نوری با کیفیت بالا است. منبع نوری که در واقع چراغ LED بهینه در مصرف انرژی و البته سازگار با محیط زیست از شرکت الجی است. دریافت استاندارد مدیریت مصرف انرژی (Energy Star) به همراه عملکرد فوق‌العاده که باعث شده کاهش ۰.۳ درصدی در میزان لومن منتشر شده را پس از ۶۰۰۰ ساعت استفاده شاهد باشیم از موارد قابل توجه در این چراغ است. این در حالی است که مقدار یادشده برای لامپ‌های معمولی، حدود ۵ درصد، آن هم پس از استفاده ۱۰۰۰ ساعتی است.

لامپ LG 2835 استفاده شده در این محصول، استانداردهای سلامتی-سازگاری با محیط زیست اروپا را دارا بوده و در استفاده از آن هیچ نور HEV که از جمله المان‌های مضر برای پوست و چشم انسان است منتشر نخواهد شد.

Home & Lifestyle؛ امویی در عمق زندگی

در دسته محصولات Home & Lifestyle به دسته‌بندی‌های برخورد خواهید کرد که می‌توانند تغییرات چشمگیری را در دکوراسیون منزل یا محل کار افراد ایجاد کنند. محصولات این بخش، با طراحی مدرن و چشم‌نواز، سبک زندگی نوینی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. به عنوان نمونه، از تنگ‌های شیشه‌ای مخصوص نگهداری ماهی تا گلدان گل، فنجان‌های مخصوص صرف چای و نوشیدنی یا حتی حوله‌های ارگانیک و فلاسک‌های خلا، می‌توانید انتخاب‌های متعددی داشته باشید.

در این دسته از محصولات، گلدان‌های خود آب‌دهنده (Self-Watering) برند امویی علاوه بر طراحی جذاب، کاملاً کاربردی به‌نظر می‌رسند. طراحی گلدان‌های خود آب‌دهنده این شرکت که در ابعاد مختلف در اختیار مشتاقان قرار گرفته به نحوی است که گیاه یا گل شما در قسمت بالا قرار گرفته و محفظه زیرین آن از آب یا دیگر مایعات پر خواهد شد.

برند emoi
با استفاده از این محصول، مطمئن خواهید شد که آب کافی، در مواقع لزوم در اختیار گیاه یا گل قرار می‌گیرد. به این ترتیب، نگرانی از بابت فراموش کردن زمان‌های آبیاری یا دور بودن از گیاه به عنوان مثال، در مواردی که در مسافرت به سر می‌برید وجود نخواهد داشت.

تجهیزات جانبی؛ المان‌های سنتی با چاشنی مدرنیته

در این دسته از محصولات این بار با گزینه‌هایی همچون بالش مسافرتی تا کوله‌های پشتی، کیف پول و چتر روبرو خواهید بود تا در بیرون از منزل و شرایط مختلف، بار دیگر، مدرنیته را تجربه کنید.

برند emoi
برای نمونه در میان طیف وسیعی از کوله‌پشتی‌های پشمی و کتانی یا چند کاربردی، کوله‌پشتی کتانی ارگانیک و انعطاف‌پذیر emoi با مدل T2024 می‌تواند بحث برانگیز باشد. این محصول که استفاده‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد علاوه بر اینکه بر خلاف محصولات تولید شده از ترکیبات پلاستیکی، ضرری برای محیط زیست نخواهد داشت و می‌تواند با انعطاف‌پذیری مناسب، در حمل انواع و اقسام ملزومات به کمک شما بیاید.

امویی را باید برندی دانست که هر چند در بازار ایران به نسبت نوظهور است، اما با عرضه محصولاتی جالب توجه برای بهبود سبک زندگی آرامش‌بخش با چاشنی دیجیتال، به راحتی در عمق زندگی روزمره کاربران خود جای گرفته و کیفیت زندگی افراد را ارتقا می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی