ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران + جدول

بازار خودر طی یک هفته گذشته علی رغم تعیین تکلیف قیمت ها، روز های آرامی را سپری می‌کند و با تغییرات قیمتی آنچنانی مواجه نیستیم. اعلام قیمت‌های جدید محصولات پرتیراژ خودروسازان هم نتوانست طی هفته ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

بازار خودر طی یک هفته گذشته علی رغم تعیین تکلیف قیمت ها، روز های آرامی را سپری می‌کند و با تغییرات قیمتی آنچنانی مواجه نیستیم.
اعلام قیمت‌های جدید محصولات پرتیراژ خودروسازان هم نتوانست طی هفته جاری بازار را از رکود و خاموشی نجات دهد. هر چند برخی از دست اندرکاران بازار تاکید می‌کردند که با تعیین تکلیف محصولات کمتر از ۴۵ میلیون تومان، بازار خودرو نیز تحرکی از خود نشان خواهد داد اما طی هفته جاری بازار خودرو بدون تاثیر پذیری از این اتفاق به روند ملال آور خود ادامه داد.
در این بین برخی از دست اندرکاران بازار خودرو معتقدند که هنوز زود است تا تاثیر نحوه قیمت‌گذاری جدید در بازار مشاهده شود چرا که شوک آزاد سازی قیمت ها که مرتبا از سوی مسئولان صنعتی کشور مورد تکذیب قرار می‌گرفت پابرجاست. در این زمینه سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌ داران خودرو تهران می‌گوید:

حداقل یک زمان ۲ تا ۳ هفته‌ای نیاز است تا تاثیر قیمت‌های جدید در بازار احساس شود. این مقام صنفی تاکید کرد: البته تاثیر گذاری قیمت‌ها مشروط به عرضه خودرو از سوی شرکت‌های تولید کننده به بازار است. زیرا تا زمانی که عرضه‌ای به بازار صورت نگیرد، اعلام قیمت‌های جدید نمی‌تواند تاثیری روی وضعیت بازار داشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو درباره دلیل کاهش قیمت خودرو های مونتاژی گفت:

اعلام جدیدترین قیمت کارخانه ای خودروهای تولید داخل با استفاده از فرمول 5 درصد زیر نرخ بازار توسط خودروسازان سبب شده که بازار آزاد در رکود کامل بسر ببرد و مشتریان تمایل خود برای خرید خودرو ها را از دست بدهند.

استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرج:

قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yahoo83172
    yahoo83172 | ۲۹ دی ۱۳۹۷

    یکی به من بگه قیمت های جدید مثلا چیو میخاد از رکود در بیاره
    پراید که شرکتیش شد 34/500
    دیگه چه فرقی با بازار داره اخه
    همه ی این مملکتو گند ورداشته هر روزم یه عنی میاد یه غلطی میکنه اخرشم میشه خیانت به ملت

مطالب پیشنهادی