ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش ده درصدی حجم بسته اپراتورها
تکنولوژی

وزیر ارتباطات از افزایش ده درصدی حجم بسته اپراتورهای موبایل بدون تغییر قیمت خبر داد

حجم اعتراض نسبت به افزایش قیمت اینترنت اپراتورها در فضای مجازی بیشتر می‌شود و اکثر مشترکین نسبت به این قیمت‌ها معترض هستند؛ قیمت‌هایی که البته مدیران شرکت‌های ISP (عرضه کننده اینترنت ثابت) معتقدند که حکم ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۹

حجم اعتراض نسبت به افزایش قیمت اینترنت اپراتورها در فضای مجازی بیشتر می‌شود و اکثر مشترکین نسبت به این قیمت‌ها معترض هستند؛ قیمت‌هایی که البته مدیران شرکت‌های ISP (عرضه کننده اینترنت ثابت) معتقدند که حکم ارزان فروشی را دارند و از آنسو مردم خواستار کاهش قیمت آنها هستند. در هر حال به نظر می‌رسد وزیر ارتباطات بیشتر به صدای اعتراض مردم گوش فرا داده و در آخرین توییت خود اعلام کرده که ده درصد به حجم اینترنت‌های موبایل اضافه شده است؛ آن هم بدون افزایش قیمت. او همچنین نوید این را داده که کاهش قیمت اینترنت اپراتورها همچنان در دستور کار است.

«محمد جواد آذری جهرمی» در طی توییتی اذعان داشته که «با آغاز مدیریت هزینه‌ها در اپراتورها، از هفته گذشته اصلاح قیمت‌ها آغاز شد.» او با تاکید بر اینکه فضای مجازی یک فرصت است، وعده داده که در راستای کاهش قیمت اینترنت اپراتورها تلاش جدی خواهد کرد.

گرچه جهرمی نوشته که ده درصد به حجم‌های در حال حاضر اپراتورها اضافه شده اما برخی از کاربران در جواب توییت او نوشته‌اند که چنین تغییری ار در بین بسته‌های اپراتورها نیافتند و مشاهدات دیجیاتو نیز نشان می‌دهد که هنوز این تغییرات در فروش بسته‌های اینترنتی اعمال نشده است.

همچنین برخی از کاربران اذعان داشتند که بهتر است کاهش قیمت صورت بگیرد تا افزایش حجم و قیمت بسته‌های اینترنتی به نرخ چند ماه پیش برگردد.

افزایش ده درصدی حجم بسته اپراتورها

بسته‌های اینترنتی اپراتورها در حالی با قیمت‌های کنونی عرضه می‌شود که بسیاری از شرکت‌های عرضه کننده اینترنت ثابت، اپراتورها را به دامپینگ قیمتی متهم می‌کنند اما «باقر صمدی» مدیر کل بازاریابی ایرانسل پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو این اتهام را رد کرده بود: «ما به بازار و کشش اقتصادی مردم نگاه ویژه‌ای داریم و همین افزایش قیمت جزیی فعلی هم کلی اعتراضات به همراه داشت. قیمت‌های ما در چارچوب قانون قرار دارد و این ادعا که ما دامپینگ می‌کنیم صحیح نیست بلکه به جیب مردم و وضعیت اقتصادی و مارکت نگاه خاصی داریم.»

وزارت ارتباطات پیش‌تر هم در زمینه مدیریت هزینه اپراتورها تلاش‌هایی کرده بود و جهرمی خبر از هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی این شرکت‌ها برای تبلیغات تلویزیونی داده بود. او تاکید کرده بود که این هزینه‌ها باید با مدیریت بهتری انجام شوند. وزیر ارتباطات تاکید کرده بود که این هزینه‌ها نباید از جیب مشترک گرفته شود: «خواسته‌ام تبلیغات تلویزیون و بسیاری دیگر از هزینه‌ها را کنترل کنند، هزینه تبلیغات و امثال آن نباید از جیب مردم داده شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ilyma13
    ilyma13 | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    تنم لرزید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی