ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرکز نوآوری آو افتتاح شد؛ آینده ای برای آژانس‌های تبلیغاتی؟

مرکز نوآوری آو عضو جدیدی از گروه dnaunion امروز (۳۰ دی ماه) افتتاح شد؛ گروهی که از باسابقه‌های صنعت بازاریابی و تبلیغات حساب می‌شوند و حالا با تاسیس این مرکز قصد دارند تا تحولی در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۵

مرکز نوآوری آو عضو جدیدی از گروه dnaunion امروز (۳۰ دی ماه) افتتاح شد؛ گروهی که از باسابقه‌های صنعت بازاریابی و تبلیغات حساب می‌شوند و حالا با تاسیس این مرکز قصد دارند تا تحولی در بازار تبلیغات ایجاد کنند. «ناصر پاشاپور نیکو» مدیرعامل گروه dnaunion در نشست خبری افتتاحیه این مرکز در جمع خبرنگاران عنوان می‌کند که آنها راه آینده آژانس‌های تبلیغاتی را رقم زده‌اند و قصد دارند نسل جدیدی از این آژانس‌ها به وجود بیاورند؛ نسلی که از تجریبات گذشتگان و دانش امروزی‌ها برخوردار است.

مرکز نوآوری آو

پاشاپور نیکو ضمن تاکید برنوآوری در تبلیغات، مرکز نوآوری آو را جایی دانست که سرویس‌های نسل آتی مارکتینگ در آن فعالیت می‌کنند و افراد تکنولوژی محور آن را اداره می‌کنند. به گفته او تکنولوژی‌های نوین چندان در صنعت مارکتینگ تاثیر نگذاشته‌اند و صرفا موارد معدودی از جمله سوشال مدیا بوده که دیجیتال مارکتینگ را رونق بخشیده است:

«رویکرد بکار رفته در مرکز نوآوری آو باعث می‌شود مشتریان گامی موثر در جهت توسعه کسب‌وکارهایشان با بکارگیری روش‌های نوین تکنولوژی بردارند.مشاوران حاضر هم همگی از افراد با تجربه هستند و کوله‌باری از تجربه تبلیغات در بازار سنتی و مدرن را با خود حمل می‌کنند. قصد داریم تا از AD Tech به درستی استفاده کنیم و در این راه به استارت‌ آپ‌های حوزه هم کمک خواهیم کرد تا زودتر به نقطه پیشرفت خود برسند.»

پاشاپور بازار کوچکتر شده امروزی را یک فرصت خوب می‌داند و باور دارد با اینکه برخی رقبای بزرگ از صحنه حذف شده‌اند اما در همین اوضاع اقتصادی کنونی، محصولات داخلی روز به روز پیشرفت می‌کنند و مشتریان زیادتری هم دارند.

«شایان شلیله» مشاور هیات مدیره گروه dnaunion هم باور دارد که با توجه به سابقه این مجموعه در بازار سنتی، می‌توان امیدوار بود که ترکیب این تجربه‌ها با تکنولوژی مدرن بتواند راه خوبی پیش ببرد. شلیله معتقد است که کار تبلیغات در خارج از فضای آنلاین راه و روش خود را دارد و آوردن آن به بستر آنلاین کاری است که مرکز نوآوری آو به دنبال تحقق آن است:

«بارزترین ویژگی این مرکز را همین موضوع می‌دانم ضمن اینکه در حال حاضر هم ۲ تیم در گروه ما مستقر شدند و با ۷ تیم دیگر هم در حال مذاکره هستیم تا به ما بپیوندند. تیم‌هایی که به زودی به مجموعه ما اضافه می‌شوند در زمینه‌هایی همچون سوشال مدیا، ریسرچ و بیگ دیتا فعالیت دارند و قصد داریم تا کلکسیونی خوب از تیم‌های حاذق مختلف داشته باشیم.»

مرکز نوآوری آو
گروه اوستا یکی از شرکت‌های مستقر در dnaunion است که با تکنولوژی واقعیت افزوده خدمات آموزشی انجام می‌دهد و قصد دارد به زودی این فناوری را در راه مارکتینگ و تبلیغات هم ارائه دهد.

شلیله تاکید دارد پیوستن به تیم آنها کار سختی نیست و در حال حاضر با مراجعه به وبسایت این مجموعه می‌توان درخواست ارسال کرد اما تیم آنها بیشتر مایل به ملاقات حضوری و رودرو با استارت آپ‌هاست: «سعی می‌کنیم در ایونت‌های مختلف حضور داشته باشیم و با تیم‌های مایل و توانمند رو در رو حرف بزنیم.»

«فریدن کوررنگی» مدیرعامل مپس نیز تفاوت بارز مرکز نوآوری آو را در این دانست که مرکز آنها بیشتر به یک مهندسی معکوس عمل می‌کند و اول نیاز را شناسایی کرده و سپس برای آن نیاز عوامل رفع کننده ایجاد می‌کند: «زیست بومی که قصد به وجود آوردن آن را داریم می‌تواند عوامل مختلف را در کنار هم بچیند و آن را ادامه دار کرده و با مدیریت درست، تاثیر این عوامل مدرن در تبلیغات را همیشگی کند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی