ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰
تکنولوژی

انتشار تصاویر مطبوعاتی منتسب به مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰

در فاصله یک ماه مانده به پرده برداری از سری گلکسی اس ۱۰ تصاویری از آنها منتشر شده که تغییر قابل توجه طراحی در پرچمدارهای سامسونگ را به تصویر می کشد. علاوه بر این خبرهایی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

در فاصله یک ماه مانده به پرده برداری از سری گلکسی اس ۱۰ تصاویری از آنها منتشر شده که تغییر قابل توجه طراحی در پرچمدارهای سامسونگ را به تصویر می کشد. علاوه بر این خبرهایی از باتری قدرتمند این محصولات نیز به گوش می رسد.

منبع این تصاویر ایوان بلس است که بارها خبره بودن در افشای اطلاعات مربوط به گوشی های هوشمند را ثابت کرده است. جدیدترین ارمغان بلس به تصاویر گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و «اس ۱۰ اِی» در قاب های شفاف مربوط می شود.

واضح است که گلکسی اس ۱۰ ای با بهره بردن از دوربین دوگانه، نمایشگر کوچکتر و پنل حفره دار ارزانترین نسخه در این خانواده خواهد بود. دو مدل دیگر اما از ماژول دوربین سه گانه برخوردارند و تفاوت اصلی آنها به دوربین سلفی دوگانه در نسخه پلاس محدود می شود. گلکسی اس ۱۰

برخلاف گلکسی A9 2018 که دوربین چهارگانه آن در سمت چپ پنل پشتی و به صورت عمودی پیکربندی شده بود، دوربین سه گانه سری گلکسی اس ۱۰ در قالب افقی تنظیم شده است. سایز دقیق این محصولات تا کنون مشخص نشده اما بر اساس این تصویر می توان پی برد که گلکسی اس ۱۰ ای کوچکترین و اس ۱۰ پلاس بزرگترین بدنه را خواهند داشت.

علاوه بر  بلس، Ice Universe هم در توییترش تیزری تبلیغاتی را برای رویداد معرفی منتشر کرده که به برخی از ویژگی های شاخص گلکسی اس ۱۰ از نظر نوآوری، طراحی و برتری نسبت به رقبا اشاره دارد.

بر اساس این تیزر هر سه مدل به ویژگی های شاخصی از نظر باتری مجهز می شوند که یا به باتری های پرظرفیت و یا به افزایش سرعت شارژ نسبت به نسخه های قبلی مربوط می شود. سال گذشته گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به ترتیب از باتری های ۳ هزار و ۳.۵ هزار میلی آمپر ساعتی بهره می بردند اما شایعات قبلی به تعبیه باتری های ۴ هزار و ۳.۵ هزار میلی آمپر ساعتی در گلکسی اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ حکایت داشتند. این در حالی است که نسخه ارزانتر اس ۱۰ ای احتمالا میزبان یک باتری ۳.۱ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی