ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فرار از دست لشکر زامبی‌ها در تریلر جدید Days Gone [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Days Gone منتشر شده که روی نبرد شخصیت اصلی بازی با زامبی‌های پر تعداد متمرکز است. یکی از آخرین انحصاری پلی استیشن 4 که مدت زمان زیادی از معرفی آن می‌گذرد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

تریلر جدیدی از بازی Days Gone منتشر شده که روی نبرد شخصیت اصلی بازی با زامبی‌های پر تعداد متمرکز است.

یکی از آخرین انحصاری پلی استیشن 4 که مدت زمان زیادی از معرفی آن می‌گذرد بازی Days Gone است که ظاهرا این بار بر خلاف گذشته نباید شاهد تاخیر خوردن آن باشیم. از همان زمان معرفی، سازندگان Days Gone مانور زیادی روی گیم‌پلی پر سرعت این بازی و صحنه‌های شلوغ و پر از زامبی این عنوان داده‌اند؛ المانی که در این تریلر هم مانور زیادی روی آن داده شده است.

حضور تعداد زیادی زامبی در این عنوان معادل دسترسی شما به تعداد زیادی از گجت‌های مختلف است که می‌توانید از آن‌ها برای نابود کردن دشمنان خود استفاده کنید. البته قابلیت‌های ما در Days Gone تنها محدود به گجت‌ها نمی‌شود و طی بازی امکان استفاده از قابلیت‌های دیگری مانند آهسته کردن زمان هم وجود دارد.

یکی از نکات جالب دیگر در رابطه با این بازی به استفاده هوشمند از تمام موانع موجود در محیط برمی‌گردد. هر صحنه Days Gone پر شده از زامبی‌های پرتعداد که شما برای در امان ماندن از آن‌ها باید از موانعی مانند بلندی‌ها، ماشین‌‌ها و صخره استفاده کنید.

یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی شما طی بازی، تامین سوخت برای تنها وسلیه نقلیه شخصیت اصلی یعنی موتور سیکلت خواهد بود. باید برای جابجا شدن در مناطق مختلف برنامه داشته باشید و تا حد امکان از مسیرهای اصلی دور نشوید. در کل به نظر می‌رسد سختگیری‌های سونی و تاخیرهای متعدد Days Gone باعث شده تا این بازی به سطحی از کیفیت که از عناوین انحصاری پلی استیشن 4 انتظار می‌رود برسد.

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. پیش از این هم تریلر دیگری با محوریت معرفی محیط برفی از این عنوان منتشر شده بود که از اینجا به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    ای کاش منبع هم میگذاشتین تا بتونیم کیفیت بالا تر از یوتوب دان کنیم

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۱ بهمن ۱۳۹۷

      ممنون از نظرتون.
      اضافه شد.

مطالب پیشنهادی