ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون
علمی

جلیقه جدید آمازون از برخورد کارمندان با ربات های انبار جلوگیری می کند

آمازون بیش از 10 هزار ربات در انبارهای خود دارد و باید اطمینان داشته باشد که این دستگاه ها با انسان های شاغل در شرکت به خوبی رفتار می کنند. به عنوان یکی از جدیدترین ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

آمازون بیش از 10 هزار ربات در انبارهای خود دارد و باید اطمینان داشته باشد که این دستگاه ها با انسان های شاغل در شرکت به خوبی رفتار می کنند. به عنوان یکی از جدیدترین راهکارها کارمندان می توانند با پوشیدن «جلیقه تکنولوژیک رباتیک» یا به اختصار RTV از برخورد با ربات ها جلوگیری کنند.

به طور معمول ربات های آمازون قفسه های کالاها در انبارها را حمل می کنند و البته به این منظور محدوده های خاصی برایشان تعریف شده تا از برخورد با کارمندان اجتناب شود. اما مشکل از آن جایی آغاز می شود که یک ربات خراب شود یا کالایی را روی زمین بیاندازد. این جا است که انسان ها باید وارد این محیط شده و مشکلات را حل کنند.

تا پیش از این کارمندان شبکه ای از این محیط را علامت گذاری کرده و به این ترتیب به برنامه ریزان ترافیک ربات ها کمک می کردند که به طور هوشمند مسیری از بیرون محل علامت گذاری شده را انتخاب کنند. جلیقه الکترونیکی جدید اما کار را راحت تر و ایمن تر از پیش کرده است.

آمازون

ربات ها افرادی که این جلیقه را به تن دارند شناسایی و از آنها دوری کرده و به طور هوشمند طرح مسیر خود را به منظور جلوگیری از برخورد به روز می کنند. به این ترتیب نیازی هم به علامت گذاری بخش خاصی از مسیر برای اجتناب از برخورد نخواهد بود.

آمازون در سال گذشته میلادی RTV را در بیش از 25 سایت خود پیاده کرده و خبر از موفقیت آمیز بودن آنها داده است. در حالی که در بسیاری از کارخانه ها از فناوری های کمکی برای جلوگیری از برخورد ربات ها با انسان ها استفاده می شود اما آمازون با جلیقه رباتیک خود هزینه های این کار را بیش از پیش کاهش داده است. راهکار آمازون در نهایت موجب می شود که انبارهای آینده بر خلاف گذشته بر مبنای نیازهای ربات ها ساخته شود و نه نیازهای انسان ها.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی