ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایت جمع سپاری کمپینی برای کمک به کارمندان دولت آمریکا به راه انداخت

کارمندان دولت آمریکا و طرفدارانشان چند وقتی است کمپین‌های زیادی در فضای مجازی برای خود به راه می‌اندازند تا بتوانند در تعطیلی دولت، مبالغی برای پرداخت هزینه‌هایشان جمع آوری کنند. حال وبسایت جمع سپاری معروفی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

کارمندان دولت آمریکا و طرفدارانشان چند وقتی است کمپین‌های زیادی در فضای مجازی برای خود به راه می‌اندازند تا بتوانند در تعطیلی دولت، مبالغی برای پرداخت هزینه‌هایشان جمع آوری کنند. حال وبسایت جمع سپاری معروفی به نام GoFundMe خود کمپینی برای کمک به کارمندان دولت فدرال به راه انداخته است.

این وب سایت شنبه‌ی گذشته کمپینی به نام Government Shutdown Direct Relief Fund در لیست خود قرار داده که در واقع کمک هزینه‌ی مستقیم برای تعطیلی دولت معنی می‌دهد. در جزئیات این کمپین نوشته شده تمام هزینه‌های جمع آوری شده در اختیار کارمندانی قرار خواهد گرفت که تحت تاثیر تعطیلی موقت دولت بیکار شده‌اند. هم اکنون تعطیلی موقت دولت به بیش از ۳۰ روز رسیده و معلوم نیست تا چه زمانی به طول انجامد.

دیپاک چوپرا نویسنده‌ و سخنران انگیزشی نیز با این کمپین همکاری کرده و به تبلیغ و اشتراک گذاری آن پرداخته است. این کمپین در ابتدا هدفی ۷۵ هزار دلاری داشت و تا روز یکشنبه ۴۶۹ نفر توانسته بودند ۵۱ هزار دلار جمع آوری کنند. به همین دلیل وب سایت مذکور مبلغ ۱۲۵ هزار دلار را به عنوان هدف جدید انتخاب نمود.

در حالی که دیپاک چوپرا و خود وبسایت GoFundMe هر کدام در ابتدا ۱۰ هزار دلار به این پروژه کمک کرده بودند، کمپین مذکور تا زمان نگارش این مقاله موفق شده ۸۹۷۱۶ دلار جمع آوری کند.

مدیر عامل GoFundMe در بیانیه‌ای خبری مدعی شده که کارمندان دولت باعث تعطیلی آن نشده‌اند اما اکنون توانایی خرید پوشک برای نوزادانشان را ندارند. به گفته‌ی او صحیح نیست کارمندان دولت یکی از قدرتمندترین کشور‌های جهان نتوانند جزئی‌ترین هزینه‌های زندگی خود را پرداخت کنند و به همین دلیل است که چنین کمپینی به راه افتاده.

گفتنی است کمک‌های مالی جمع آوری شده قرار است به مؤسسات غیرانتفاعی تعلق بگیرد که می‌توانند مستقیماً به یاری کارمندان دولت آمریکا بروند و کمک هزینه‌ای به آنها اهدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی