ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این نمایشگر پرتابل برای اتصال به تلفن های همراه طراحی شده است

این روزها تمامی افراد علاقه دارند که از صفحه نمایش بزرگ برای فعالیت کاری خود استفاده کنند یا اینکه به لپتاپشان یک صفحه نمایش اضافه کنند تا بتوانند به راحتی کار کنند. حال کمپانی UNICK از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

این روزها تمامی افراد علاقه دارند که از صفحه نمایش بزرگ برای فعالیت کاری خود استفاده کنند یا اینکه به لپتاپشان یک صفحه نمایش اضافه کنند تا بتوانند به راحتی کار کنند. حال کمپانی UNICK از یک نمایشگر پرتابل مقرون به صرفه رونمایی کرده که برای اتصال به تلفن های همراه طراحی شده است.

این محصول Gemini نام دارد و در واقع یک نمایشگر پرتابل ۱۵.۶ اینچی است که کمترین حاشیه‌های ممکن بهره می‌برد. این صفحه نمایش در دو نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود؛ یکی با رزولوشن Full HD و دیگری توانایی پخش تصاویری با کیفیت 4K یا رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی را دارد.

نسخه‌ی Full HD لمسی بوده اما قادر است تنها ۷۲ فضا رنگی NTSC پوشش دهد. از سوی دیگر مدل 4K از صد در صد فضای رنگی Adobe RGB پشتیبانی می‌کند.

در مدل Full HD، یک درگاه USB-C، دو پورت Mini USB و دو درگاه Mini HDMI تعبیه شده است. در حالی که نسخه‌ی 4K از دو پورت USB معمولی، یک درگاه USB-C، یک پورت Mini DisplayPort و یک درگاه HDMI  بهره می‌برد.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند گوشی هوشمند اندرویدی خود را به Gemini وصل کند و در هتل، کافی شاپ یا ... به فعالیت کاری خود مشغول شود. این نمایشگر به گزینه مناسبی برای کنسول‌ نیتیندو سوییچ محسوب می‌شود چرا که حین برخورداری از کیفیت بالا، می‌توان آن را با خود به هر محلی برد.

این صفحه نمایش از یک پایه‌ی ۱۸۰ درجه و دو بلندگو بهره می‌برد. علاوه بر این، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برایش تعبیه شده و کاربر بتواند به مدت ۵ ساعت از آن استفاده کند.

هم اکنون کمپینی برای این نمایشگر پرتابل در وبسایت جمع سپاری Kickstarter به راه افتاده و شرکت UNICK موفق شده ۱۵۰ هزار دلار جمع آوری کند. علاقمندان می‌تواندند با مراجعه به این وبسایت نسخه‌ی Full HD آن را با صرف هزینه‌ی ۱۸۹ دلار خریداری کنند. نسخه‌ی 4K نیز ۲۶۹ دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farhad shiravani
    farhad shiravani | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    به همه چیز وصل شد جز موبایل.همش با کابله.میتونست با نرم افزار اسکرین میرور خیلی بهتر بشه.

مطالب پیشنهادی