ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سری گرشاسپ را به مناسبت زادروز فردوسی رایگان تجربه کنید

گرشاسپ یکی از بهترین بازی‌های ایرانی ساخته شده بر اساس شاهنامه است و به مناسبت زادروز فردوسی، هیولا قصد دارد به مدت پنج روز از دوشنبه ۱ بهمن تا جمعه ۵ بهمن به صورت رایگان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

گرشاسپ یکی از بهترین بازی‌های ایرانی ساخته شده بر اساس شاهنامه است و به مناسبت زادروز فردوسی، هیولا قصد دارد به مدت پنج روز از دوشنبه ۱ بهمن تا جمعه ۵ بهمن به صورت رایگان سری بازی‌های گرشاسپ را در دسترس علاقه‌‌مندان قرار دهد.

برای دریافت رایگان هر ۲ بازی سری گرشاسپ، باید به سایت هیولا مراجعه کرده و ثبت‌نام خود در این فروشگاه را نهایی کنید.

بسیاری از علاقه‌مندان به سینما و ویدیو گیم معتقد هستند کتاب شاهنامه منبع فوق‌العاده‌ای برای ساخت فیلم و بازی‌های درجه یک است. البته طی سال‌های اخیر چنین بستری فراهم نبوده و در این میان سری بازی گرشاسپ یکی از معدود فرنچایزهای موفق و شناخته شده بر اساس این کتاب است. گرشاسپ:‌گرز ثریت در سال 1389 برای پی سی عرضه شد و نسخه بعدی از این مجموعه یعنی گرشاسپ راز اژدها با فاصله کمی نسبت به نسخه پیشین برای همین پلتفرم در دسترس قرار گرفت.

در آن زمان، گرشاسپ چه در سطح ایران و چه در بازارهای جهانی با واکنش‌های مثبتی روبرو شد و بسیاری عرضه نسخه اول از این سری را آغازگر دوران جدیدی برای بازی‌سازی در ایران می‌دانند. در انتها باید گفت به جز سری گرشاسپ، تعداد زیادی از عناوین داخلی و خارجی روی فروشگاه هیولا با قیمت مناسب منتشر شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    مفتشم نمی ارزه ? این همه بازی خوب هست ادم وقتشو بزاره رو اینا اخه چرا ?

مطالب پیشنهادی