ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل مپس
تکنولوژی

گوگل مپس امکان نمایش دوربین‌های سرعت‌ سنج پلیس را آزمایش می‌کند [به‌روزرسانی]

گوگل مپس همیشه یکی از پویاترین محصولات گوگل بوده که به‌روزرسانی‌هایش هرگز متوقف نمی‌شوند. در همین راستا، به نظر می‌رسد که تیم سازنده این اپ نقشه روزهای ابتدایی سال 2019 را با تست قابلیت‌هایی جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۳

گوگل مپس همیشه یکی از پویاترین محصولات گوگل بوده که به‌روزرسانی‌هایش هرگز متوقف نمی‌شوند. در همین راستا، به نظر می‌رسد که تیم سازنده این اپ نقشه روزهای ابتدایی سال 2019 را با تست قابلیت‌هایی جدید استارت زده‌اند.

یکی از این قابلیت‌ها که اخیرا در اپلیکیشن رؤیت شده، خصوصیتی است که ویز سال‌هاست به کاربران خود ارائه می‌کند: نمایش دوربین‌های سرعت سنج پلیس هنگام مسیریابی. اگر به خاطر داشته باشید تقریبا یک ماه پیش بود که از شروع تست گزارش حوادث جاده‌ای در گوگل مپس به شما خبر دادیم.

به لطف یک آیکن جدید، کاربران گوگل مپس می‌توانند حوادثی که طی مسیر اتفاق افتاده و وجود دوربین‌های پلیس را به گوگل گزارش کنند تا بدین طریق سایر رانندگان هم‌مسیر خود را از حوادث پیش‌رو آگاه کرده باشند.

گوگل مپس

اما به گزارش اندروید پلیس، گوگل مپس حالا می‌تواند درست به سبک و سیاق ویز نزدیک شدن‌تان به یکی از دوربین‌های سرعت سنج پلیس را هم گزارش بدهد. آیکن دوربین پلیس چه هنگام مسیریابی و چه هنگام جستجوی جاده‌ها روی نقشه ظاهر می‌شوند.

همچنین پیش از رسیدن به دوربین، صدای هشداری پخش می‌شود تا سرعت حرکت خود را پیش از جریمه شدن تنظیم کنید. اگر چه این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی به سر می‌برد، اما اقدام گوگل برای به‌روزرسانی پیوسته اپلیکیشن نقشه و ارتقای آن تحسین برانگیز است.

آنطور که از شواهد و قرائن برمی‌آید، نمایش دوربین‌های سرعت سنج جاده‌ها در گوگل مپس بر اساس گزارشات مردمی انجام می‌گیرد. با این حساب، انتظار می‌رود که تا پایان امسال و دسترسی تعداد بیشتری از کاربران به امکان گزارش شاهد عملکرد بهتر آن در اپلیکیشن نقشه گوگل باشیم.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 29 دی 97]

 

[به‌روزرسانی]: قابلیت یادشده برای نسخه‌های iOS و اندروید گوگل مپس منتشر شد. البته فعلا ساکنان کشورهای انگلستان، آمریکا و دانمارک به آن دسترسی دارند. همچنین آیکن دوربین‌های پلیس حالا در نقشه جاده‌های استرالیا، برزیل، کانادا، هندوستان، اندونزی، مکزیک، روسیه، انگلستان و آمریکا دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mpartovian
    mpartovian | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    منتظر فیلتر شدن باشید

  • Arash Ordibehesht
    Arash Ordibehesht | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    من نمیفهمم مگه مالک ویز گوگل نیست؟
    خب چرا از دیتا بیس همون ویز برای جانمایی این دوربینها استفاده نمیکنه و یدفعه همه رو روی سایتش آپلود نمیکنه.
    یا کلا چرا از دیتا بیس ویز برای بررسی ترافیک و غیره استفاده نمیکنه یاهمچنین بلعکس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟ آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آریا
      آریا | ۱ بهمن ۱۳۹۷

      خو همین کار رو داره میکنه

  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۱ بهمن ۱۳۹۷

    دوروز دیگ به ایران برسه،اینم فیلتر میکنن

    • zitanix
      zitanix | ۱ بهمن ۱۳۹۷

      به بهانه اسرائیلی بودنش

مطالب پیشنهادی