ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد سامیکس با محوریت معرفی استارت آپ‌های برتر کشور برگزار خواهد شد

سامیکس رویدادی ملی است که با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها و بازار‌های در حا‌ل توسعه، میان استارت آپ‌های برتر کشور برگزار می شود. طی برگزاری این رویداد از 250 تیم ثبت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۵

سامیکس رویدادی ملی است که با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها و بازار‌های در حا‌ل توسعه، میان استارت آپ‌های برتر کشور برگزار می شود. طی برگزاری این رویداد از 250 تیم ثبت نام شده در شهرهای شیراز، اصفهان و تهران، 10 تیم، به عوان تیم برگزیده انتخاب می‌شوند و در مرحله نهایی به رقابت می پردازند تا استارت آپ برتر کشور انتخاب شود.

به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی این رویداد، قرار است سرمایه‌گذارانی که با سامیکس در ارتباط هستند تلاش کنند تا روی استارت آپ‌های مستعد کشور سرمایه‌گذاری کرده تا محصول خود را به بازارهای جهانی برسانند. رویداد سامیکس می‌تواند محفلی باشد تا شرکت‌کنندگان با فضای استارت آپی آشنا شده و در این فضا شبکه سازی کنند. همچنین مواردی چون استفاده از پنل‌ها و سخنرانی‌های مرتبط با حضور افراد شناخته شده در این اکوسیستم از دیگر مزایای این رویداد به شمار می‌رود.

مرحله نهایی این رویداد با حضور ده تیم منتخب استارتاپی، مورخ 3 بهمن ماه از ساعت 14 الی 18 در تهران، مرکز همایش های بین الملل دانشگاه شهید بهشتی (ظرفیت 700 نفر) برگزار خواهد شد تا استارتاپ برتر ایران شناخته شود و جایزه ۳۰ میلیون تومانی رویداد را به دست آورد.

رویداد سامیکس در سه شهر تهران، اصفهان و شیراز به فاصله زمانی مختلف برگزار می‌شود و حامیان رویداد تهران دانشگاه شهید بهشتی، شتابدهنده فارابی، ایرانسل،صبا ویژن هستند. حامیان دو شهر اصفهان و شیراز هم به ترتیب فضای کاری اشتراکی آبی سفید،اتاق بازرگانی اصفهان و رکز نوآوری دانشگاه شیراز، شتابدهنده کوانتوم هستند.

رویداد سامیکس

برای حضور در رویداد به عنوان شرکت کننده یا سرمایه گذار میتوانید با کد تخفیف digiato ثبت نام خود را از طریق این لینک انجام دهید.

زمان و مکان برگزاری رویداد نیز به این شرح است:چهارشنبه ۳ بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در شهر تهران، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، سالن ۷۰۰ نفره مرکز همایش های بین المللی ابوریحان.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی