ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ سال آینده از ۶ موبایل با بریدگی نمایشگر رونمایی خواهد کرد

با اینکه سامسونگ سعی کرد سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برای تولید موبایل‌هایش سراغ بریدگی بالای نمایشگر نرود، به نظر می‌رسد این کمپانی ماه آینده با آغوش باز سراغ این ویژگی برود و از آن در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

با اینکه سامسونگ سعی کرد سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برای تولید موبایل‌هایش سراغ بریدگی بالای نمایشگر نرود، به نظر می‌رسد این کمپانی ماه آینده با آغوش باز سراغ این ویژگی برود و از آن در تلفن‌های هوشمند اقتصادی و میان رده‌ی سری A خود استفاده کند. به گزارش وبسایت 91Mobiles، کمپانی کره‌ای طی سال آینده از ۶ گوشی با بریدگی نمایشگر رونمایی خواهد کرد.

بریدگی نمایشگر

بر اساس شواهد موجود، گلکسی A50 قرار است سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه شود و در این موبایل از پنل‌های نمایشگر Infinity-V به همراه بریدگی بالای صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد شد.

بر خلاف سری گلکسی اس 10 که به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر فرا صوت مجهز شده، گلکسی A50 از سنسور نوری بهره خواهد بود و نمی‌تواند دقت یا کیفیت حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را فراهم کند.

بریدگی نمایشگر

علاوه بر این در بدنه‌ی پشتی گوشی یاد شده، آرایه دوربین سه گانه‌ای تعبیه خواهد شد. با اینکه هنوز اطلاعاتی رسمی از جزئیات این دوربین منتشر نشده اما این احتمال وجود دارد که یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی را برای این موبایل ایفا کند.

حال اگر این اتفاق رخ دهد، سنسور‌های بکار رفته در گوشی مذکور به آرایه‌ی دوربین گوشی گلکسی A7 شباهت خواهد داشت و شاهد استفاده از سنسور‌های عریض و عمقی در آن خواهیم بود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به چیپست اگزینوس 9610 و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. با این وجود از لحاظ عملکرد موبایل یاد شده با نسخه‌ی ۲۰۱۸ موبایل گلکسی A9 برابری خواهد کرد با اینکه این موبایل از ۶ یا ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.

پیش از این مشخص شده بود که گلکسی A50 قرار است در کنار گوشی‌های گلکسی A70 و گلکسی A90 عرضه شود. گفته شده این سه موبایل همگی به پنل‌های Infinity-V و بریدگی نمایشگر مهجز خواهد بود. بدین ترتیب سامسونگ سال آینده از ۶ موبایل چنین ویژگی خاصی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی