ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت می‌خواهد نتفلیکس دنیای بازی‌ها باشد

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در مصاحبه‌ای تازه اعلام کرده که دوست دارد این کمپانی نقش «نتفلیکس دنیای بازی‌ها» را ایفا کند. طی جدیدترین نشست خبری مایکروسافت، نادلا اعلام کرد که آن‌ها با پروژهایی مثل Project ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در مصاحبه‌ای تازه اعلام کرده که دوست دارد این کمپانی نقش «نتفلیکس دنیای بازی‌ها» را ایفا کند.

طی جدیدترین نشست خبری مایکروسافت، نادلا اعلام کرد که آن‌ها با پروژهایی مثل Project xCloud قصد دارند پلتفرمی را توسعه دهند که مانند سرویس‌های استریم فیلم و سریال برای همه کاربران در دسترس باشد. او اعتقاد دارد مایکروسافت می‌تواند پلتفرمی را توسعه دهد که شرایط تجربه بازی‌ها برای تمام کاربران روی هر پلتفرمی را فراهم کند.

نادلا می‌گوید بخش گیم مایکروسافت مخاطبان خودش را چه روی پلتفرم پی سی و چه روی کنسول پیدا کرده است. البته او عقیده دارد بازار گیم روی پلتفرم پی سی وسعت بیشتری از کنسول‌ها داشته و مایکروسافت به اندازه کافی برای پشتیبانی از این بخش برنامه دارد.

نتفلیکس

البته موضوعات بالا به معنای بی اعتنا بدون مایکروسافت نسبت به نسل بعدی کنسول‌ها نیست. فیل اسپنسر مدیر بخش گیم ایکس باکس طی رویداد E3 سال گذشته در حال ساخت بودن ایکس باکس بعدی را تایید کرد. اخیرا و طی رویداد CES 2019 هم کمپانی AMD همکاری خود با مایکروسافت برای نسل بعدی کنسول‌ها را تایید کرده است.

طی سال‌های اخیر همواره مایکروسافت مانور ویژه‌ای روی سرویس‌های آبونمان محور داده است. برای مثال کاربران ایکس باکس وان می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص، به تمامی بازی‌های انحصاری این کنسول و تعداد زیادی از عناوین شناخته شده نسل هشتم دسترسی پیدا کنند.  در انتها باید منتظر ماند و دید که نادلا و مایکروسافت چه برنامه‌هایی برای هموار کردن مسیر تجربه بازی‌ها برای تمام کاربران، آن هم بدون نیاز به سخت افزاری خاص دارند.

دیدگاه شما در رابطه با سرویس‌های استریم با ساختاری شبیه به نتفلیکس در دنیای بازی‌ها چیست؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی