ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه‌گذاری مشترک ایرانسل و پیام‌رسان‌گپ برای ورود به بازار بین‌المللی

ایرانسل و پیام‌رسان گپ با انتشار یک بیانیه خبری مشترک، آغاز همکاری خود را اعلام کردند. در این بیانیه ذکر شده است که ایرانسل و پیام‌رسان گپ یک سرمایه‌گذاری مشترک را برای گسترش بازار این ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۸

ایرانسل و پیام‌رسان گپ با انتشار یک بیانیه خبری مشترک، آغاز همکاری خود را اعلام کردند. در این بیانیه ذکر شده است که ایرانسل و پیام‌رسان گپ یک سرمایه‌گذاری مشترک را برای گسترش بازار این پیام‌رسان آغاز کرده‌اند.

«علیرضا قلمبر دزفولی» و «مهدی انجیدنی»، مدیران عامل ایرانسل و پیام‌رسان گپ هدف از آغاز این همکاری را «توسعه زیرساخت‌ها، خدمات و جامعه مخاطبین در سطح داخلی و بین‌المللی» ذکر کرده‌اند. همچنین اعلام شده است که قرار نیست نام پیام‌رسان گپ در این فرآیند تغییری داشته باشد.

عرضه بین‌المللی پیام‌رسان گپ، موردی است که چندین بار در این بیانیه مشترک به چشم می‌خورد. در بخشی از این بیانیه می‌خوانیم: «گپ به شکل بین‌المللی به بازار عرضه خواهد شد و در تمام نقاط جهان، همگان از خدمات متنوع آن بهره‌مند خواهند شد.»

ایرانسل در پیام‌رسان گپ

از سوی دیگر خبر داده می‌شود که در این سرمایه‌گذاری مشترک، ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز جهت خدمات‌دهی مطلوب به کاربران پیش‌بینی شده است. بیانیه مشترک گپ و ایرانسل به قابلیت‌های این پیام‌رسان در برابر سایر پیام‌رسان‌ها نیز اشاره می‌کند که از میان آنها می‌توان به خدمات دولت الکترونیکی، خدمات حوزه سرگرمی، خدمات پرداخت الکترونیکی و خدمات حمایتی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نظیر فروشگاه‌ساز، بات‌پلتفرم و غیره اشاره کرد.

پیام‌رسان‌ گپ در ماه‌های گذشته تلاش کرده‌ است تا با اقدامات مختلف خود را از رقبایش متمایز‌ کند. مدیرعامل این پیام‌رسان هفته گذشته در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که تفاهم‌ جدیدی با شرکت مخابرات ایران انجام شده است که در فاز اول خدمات پیشخوان مخابرات را به شکل الکترونیکی در پیام‌رسان گپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در فاز بعدی، دسترسی به خطوط تلفن ثابت از طریق پیام‌رسان گپ امکان‌پذیر خواهد شد.

ایرانسل برای اولین بار است که در حوزه پیام‌رسان‌ها وارد شده و تصمیم گرفته که همکاری مشترکی با گپ در این موضوع داشته باشد؛ همکاری که جزییات بیشتر آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. گفتنیست دو شرکت میزان سرمایه‌گذاری و سهم تقسیم شده را اعلام نکرده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد این سرمایه‌گذاری مشترک بر برند و نام پیام‌رسان گپ تاثیری نخواهد گذاشت و این نام حفظ خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • meiyou
    meiyou | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    سرعت پیشرفت گپ نسبت به سایر داخلیا خیلی بهتره

  • mohsen4919
    mohsen4919 | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    این شد یه تصمیم درست
    میخواد پیشرفت کنه و با قابلیت هاش مخاطب جذب کنه نه مثل سروش که به زور سعی در جذب مخاطب داره

  • Reza Asadi
    Reza Asadi | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    به امید پیشرفت هر چه بیشتر کشور عزیزمون در حوزه اینترنت به کمک استارت آپ ها

  • peyman57
    peyman57 | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    بیشتر شبیه جوک میمونه این تصمیم

مطالب پیشنهادی