ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 12.1.3
تکنولوژی

اپل به‌روزرسانی iOS 12.1.3 برای آیفون و آیپد را منتشر کرد

با گذشت بیش از یک ماه از انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای پلتفرم iOS، اپل ساعاتی پیش به‌روزرسانی دیگری برای سیستم عامل دیوایس‌های هوشمند خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی بیش از هر چیز روی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

با گذشت بیش از یک ماه از انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای پلتفرم iOS، اپل ساعاتی پیش به‌روزرسانی دیگری برای سیستم عامل دیوایس‌های هوشمند خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی بیش از هر چیز روی حل مشکلات و رفع باگ‌هایی متمرکز شده که نارضایتی بسیاری از خریداران آیفون و آیپد را برانگیخته بود.iOS 12.1.3

احتمالا به خاطر دارید که پس از انتشار آپدیت iOS 12.1.2، باگ بزرگی در سیستم عامل گریبانگیر کاربران شد که فعالسازی eSIM در آیفون‌های XS، XS Max و XR را با اخلال مواجه می‌کرد. همچنین بعضی کاربران هم در اینترنت LTE به مشکل برمی‌خوردند و اکثر مواقع نمی‌توانستند از آن استفاده کنند.

اپل با انتشار به‌روزرسانی iOS 12.1.3 تعدادی از مشکلات و باگ‌های آزاردهنده نسخه‌های قبلی را برطرف کرده که به شرح زیر هستند:

  • برطرف شدن باگی در Messages که در نمایش تصاویر در مد Details اختلال ایجاد می‌کرد و پیش‌نمایش تصاویر را نشان نمی‌داد
  • برطرف شدن مشکلی که در صورت اتصال دیوایس‌های پخش صدا به آیپد پرو مدل 2018 باعث اعوجاج در صدا می‌شد
  • برطرف شدن مشکلی که اتصال CarPlay با آیفون XR، آیفون XS و XS Max را قطع می‌کرد

برای دریافت این به‌روزرسانی، می‌توانید مسیر Settings > General > Software Update را در آی‌دیوایس خود دنبال کنید. با ورود به این صفحه از انتها گزینه Download and Install را انتخاب کرده و منتشر دانلود کامل فایل بنشینید. همچنین دریافت به‌روزرسانی را از طریق نرم‌افزار آیتونز روی رایانه هم می‌توانید انجام بدهید.

اما در کنار iOS، اپل نسخه نهایی watchOS 5.1.3 را هم پس از گذراندن دوران تست خود که تقریبا دو هفته به طول انجامید، برای عموم کاربران منتشر کرده. درست مثل آپدیت iOS، آپدیت سیستم عامل اپل واچ هم قابلیت‌های جدیدی به همراه نیاورده اما تعدادی از باگ‌ها و مشکلات نسخه‌های پیشین را برطرف کرده و پرفرمنس سیستم عامل را ارتقاء داده است.

گفتنی است که همزمان با آی او اس، به‌روزرسانی‌های macOS 10.14.3 و tvOS 12.1.2 هم برای مک بوک و اپل تی وی منتشر شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی