ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل کاربران آیفون را به چالش عکاسی دعوت کرد

در اوایل پیوستن اپل به اینستاگرام کاربران آیفون شانس شات شدن در صفحه کمپانی از طریق هشتگ ShotOniPhone#  را داشتند و حالا چالش جدیدی با محوریت این کمپین کلید خورده است. در چالش جدید Shot on iPhone ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در اوایل پیوستن اپل به اینستاگرام کاربران آیفون شانس شات شدن در صفحه کمپانی از طریق هشتگ ShotOniPhone#  را داشتند و حالا چالش جدیدی با محوریت این کمپین کلید خورده است.

در چالش جدید Shot on iPhone که از روز گذشته آغاز شده و تا ۱۸ بهمن ادامه دارد، ۱۰ تصویر برتر ثبت شده با دروبین آیفون به عنوان برنده نهایی انتخاب خواهدن شد. این تصاویر منتخب در سایت کمپانی، فروشگاه های اپل و تعدادی بیلبورد در سرتاسر جهان به نمایش گذاشته می شوند.

تصاویر ارسالی توسط ۱۱ داور که یکی از آن‌ها معاون مارکتینگ جهانی اپل یعنی فیل شیلر است داوری خواهند شد. جالب است بدانید عکاس کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما یعنی پتس سوزا نیز بین داوران حضور خواهد داشت.

کمپین Shots On iPhone

تمام عکاسان بالای ۱۸ سالی که از آیفون استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از هشتگ ShotoniPhone و ذکر مدل گوشی در کپشن عکس در این چالش شرکت کنند. ضمنا با توجه به سیاست‌های اخیر اپل برای حضور گسترده‌تر در بازار چین، کاربران شبکه اجتماعی چینی Webio هم می‌توانند در این رویداد حاضر شوند.

در ضمن اگر در شبکه‌های اجتماعی ذکر شده عضویت ندارید می‌توانید با ارسال تصویر خود با فرمت firstname_lastname_iphonemodel به ایمیل shotoniphone@apple.com email در کمپین Shots On iPhone شرکت کنید. پیش از این هم اپل تصاویر دیگری از همین کمپین با محوریت سال نو میلادی را منتشر کرده بود که از اینجا به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

اخیرا  DxOMark آیفون XR را به عنوان بهترین دوربین موبایل تک لنز دنیا انتخاب کرد و در واقع دوربین آیفون همیشه در میان بهترین ماژول های تصویربرداری موبایل قرار داشته ؛ اپل هم با راه اندازی این چالش در پی به رخ کشیدن قدرت عکاسی این گوشی ها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی