ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اعتراض کاربران به پاک شدن تصاویر توییتر واکنش هواوی را بر انگیخت

تعدادی از کاربران به اعتراض علیه هواوی در شبکه ردیت پرداختند و مدعی شدند هواوی با استفاده از تکنیک جدیدی سعی دارد از ذخیره کردن عکس‌های توییتر در تلفن‌های هوشمندش جلوگیری کند. برخی از کاربران ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

تعدادی از کاربران به اعتراض علیه هواوی در شبکه ردیت پرداختند و مدعی شدند هواوی با استفاده از تکنیک جدیدی سعی دارد از ذخیره کردن عکس‌های توییتر در تلفن‌های هوشمندش جلوگیری کند.

برخی از کاربران گزارش داده‌اند زمانی که سعی داشتند در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تصویری را ذخیره کنند، سرویس سیستم هواوی به کاربر پیغام داده توییتر عکسی را از گالری گوشی حذف کرده است.

کاربران سریعاً به این مسئله اعتراض کردند و مدعی شدند هواوی عمداً سعی دارد از ذخیره شدن عکس‌های این شبکه اجتماعی در تلفن های هوشمندش جلوگیری کند.

اعتراض کاربران واکنش هواوی را بر انگیخت و این تولید کنند‌ه با انتشار بیانیه‌ای، اتفاق رخ داده را توضیح داد. بر اساس تحقیقات هواوی مشخص شده اگر کاربری سعی کند با نسخه‌ی ۷.۷۸ و ۷.۷۹ اپلکیشن توییتر تصویری را ذخیره کند، این اپ به صورت خودکار پوشه‌ای به همین نام خواهد ساخت تا عکس را در این قسمت ذخیره نماید.

پس از آن بلافاصله تصویر قبلی پاک خواهد شد. این مسئله موجب می‌شود که سیستم حفاظت از تصویر هواوی هشدار دهد و پاک شدن فایل عکس را به کاربر خبر دهد. با این وجود، تصویر پاک نشده و کاربران می‌توانند آن را در آدرس File Manager/picture/Twitter پیدا کنند.

حال گفته شده که توییتر و هواوی قصد دارند با همکاری یکدیگر سریعاً راه حلی برای مشکل یاد شده بیابند چرا که هواوی همواره تعهد دارد بهترین تجربه کاربری را به ارمغان آورد.

هواوی چند وقتی است رابط کاربری EMUI را روی سیستم عامل اندروید موبایل‌هایش نصب می‌کند تا بهترین تجربه کاربری را فراهم کند اما این مسئله این بار مشکل ساز شده و اپ توییتر با این پوسته سازگاری ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    ولی خداییش ۲ سالیه گوشی های هوآوی خیلی خوب شدن. هم کیفیتشون خیلی اومده بالا هم سخت افزار قوی و خوبی دارن. هرکس از دوستان و فامیل گوشی های جدید هوآوی رو گرفته کاملا راضیه و حسابی تعریف میکنه. من خودم قبلا به چینیا اعتقاد نداشتم ولی تازگیا نظرم داره عوض میشه.

مطالب پیشنهادی