ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدید اکسپریا XZ4 طراحی کشیده و رابط کاربری این گوشی را نشان می‌دهند

تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا XZ4 در سطح اینترنت منتشر شده که جزییات جدیدی از این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد. بر اساس تصاویر لو رفته، این گوشی مطابق انتظار از اندروید ۹ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا XZ4 در سطح اینترنت منتشر شده که جزییات جدیدی از این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس تصاویر لو رفته، این گوشی مطابق انتظار از اندروید ۹ پای بهره برده و نسبت تصویر آن هم ۲۱:۹ خواهد بود. به طور کلی سه تصویر از اکسپریا XZ4 منتشر شده که یکی از آن‌ها رابط کاربری گوشی و ۲ تصویر دیگر شکل کلی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند.

خطی که در سمت راست تصویر منتشر شده از رابط کاربری XZ4 دیده می شود، احتمالا مربوط به قابلیت Side Sense سونی است که در نسخه قبلی معرفی شد.  این ویژگی به کاربر اجازه می دهد با دو بار ضربه زدن روی لبه گوشی به لیستی از  اپ‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی پیدا کند. تصاویر دوم و سوم نیز طرح کلی این گوشی را به تصویر می‌کشند که بر اساس آن‌ها XZ4 از دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی بهره خواهد برد.

از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل باید به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ضمن اینکه باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید پای، دیگر مشخصات این تلفن هوشمند محسوب می شود.

در کل‌، ۲۰۱۸ سال موفقی برای بخش موبایل کمپانی سونی نبود و بسیاری گمان می‌کردند این کمپانی مانند سایر برندهای قدیمی‌تر صنعت موبایل مانند HTC و نوکیا به تدریج قید حضور در این بازار خواهد زد. حال باید منتظر ماند و دید که محصولاتی مانند XZ4 تا چه اندازه می‌توانند به بازگشت سونی موبایل کمک کنند. اکسپریا XZ4 و احتمالا نسخه کامپکت خود در روز ۳ اسفند سال جاری و طی کنفرانس سونی در رویداد MWC 2019 به طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    كاربرا تونستن اپل لجباز رو متقاعد كنن كه گوشي لازم نيست حتما در جهت عمودي بزرگ بشه،

    ولي سوني رو نه!!!

    سوني خيلي وقت هست پرچمداراش از طراحي و قابليت هاي خاص و حتي رايج روز پرچمدارها استفاده نميكنه

  • _armyn
    _armyn | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    سالهاست داره روی این طراحی کلیشه ای و زشتش پافشاری میکنه و هرچی سال به سال فروشش پایین تر نه حاضر میشه تو طراحیش نوآوری ایجاد کنه نه تو امکاناتش. مثل اپل هم که شانس نداره که با همون طراحی تکراری و تقریبا ویژگیهای آپدیت نشده هر سال هم قیمت موبایلاش گرون تر شه هم فروشش بیشتر!! واقعا نمیشه فهمید مدیر بخش موبایل کمپانی به این بزرگی چجوری اینقدر کودنه!

  • Khashayar
    Khashayar | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    اگه بشه میگیرمش
    عاشق سونی‌ام?

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    خیار واقعی

مطالب پیشنهادی