ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی سیستم شخصی سازی سلاح‌ها در تریلر جدید Metro: Exodus [تماشا کنید]

به طور معمول، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی یک بازی ویدیویی، ناشر آن سعی می‌کند تا با انتشار تریلرهای جدید کاربران بیشتری را برای خرید محصول جدیدش ترغیب کند. دیپ سیلور نیز از این ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

به طور معمول، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی یک بازی ویدیویی، ناشر آن سعی می‌کند تا با انتشار تریلرهای جدید کاربران بیشتری را برای خرید محصول جدیدش ترغیب کند. دیپ سیلور نیز از این قاعده مستثنا نیست و در حالی که به تاریخ عرضه‌ی بازی Metro: Exodus نزدیک می‌شویم، تریلر جدیدی از آن منتشر شدهاست.

تریلر جدید بازی Metro: Exodus در بخش‌های آغازین سیستم جدید شخصی سازی سلاح‌ها را به تصویر می‌کشد. بر خلاف نسخه‌های پیشین که تنها پیش از آغاز ماموریت‌ها امکان اعمال تغییرات مورد نظر در سلاح وجود داشت، کاربران در نسخه‌ی جدید می‌توانند شخصی سازی‌ها را در هر لحظه روی سلاح‌ خود اعمال کنند. همچنین به واسطه این سیستم، کاربر در جریان نبرد می‌تواند اسلحه هفت تیر خود را به یک مسلسل تبدیل کرده و گروهی از دشمنان را در یک چشم بهم زدن از پا در آورد.

تریلر جدید بازی Metro: Exodus در ادامه به انواع سلاح‌های موجود می‌پردازد. به طور کلی، سلاح‌ها در 4 دسته‌ی سلاح‌ دستی، شاتگان، مسلسل و سلاح ویژه دسته بندی می‌شوند. از سلاح‌های ویژه می‌توان به کمان زنبورکی اشاره کرد که انتخاب مناسبی برای کشتن بی سر و صدای دشمنان و طی کردن مراحل به صورت مخفی کاری محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر را به صورت کامل مشاهده کنید:

هو بینون، مسئول مدیریت برند دیپ سیلور، چندی پیش مصاحبه‌ای با وبسایت گیمز اینداستری انجام داد و در بخشی از آن به صحبت درباره‌ی تاریخ انتشار بازی Metro: Exodus پرداخت. این بازی قرار است در بازه‌ای نسبتاً شلوغ منتشر شود و همین مسئله باعث نگرانی برخی از طرفداران شده است. با وجود این، به نظر می‌رسد مسئولان شرکت دیپ سیلور نسبت به انتشاز همزمان نسخه‌ی جدید مترو با عناوینی همچون Crackdown 3 و Far Cry: New Dawn نگران نیستند.

طبق صحبت‌های بینون، بازی Metro: Exodus تفاوت‌های بسیاری با عناوین ذکر شده دارد که همین مسئله باعث می‌شود تا در جذب تعداد قابل توجهی از مخاطبان هدف موفق عمل کند. او در ادامه اضافه کرد محصول آن‌ها تجربه‌ای غنی و داستان محور ارائه می‌دهد که می‌تواند در جلب نظر طرفداران باز‌ی‌هایی مانند Horizon: Zero Dawn و Witcher موفق عمل کند.

در پایان، لازم به ذکر است که این عنوان در تاریخ 15 فوریه (26 بهمن) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    واقعا این تریلرا 60 فریم یه چیز دیگست (ممنون بابت گذاشتن منبع)اولین باره تو این سری شخصی سازی سلاحا در دسترسه هر شماره گیم پلیش بهتر میشه شاتگانش وقتی دیدم خاطراتم زنده شد با شخصی سازی های جدید ضعف خشاب کم بر طرف میشه

مطالب پیشنهادی