ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین گوشی بدون کلید، اسپیکر و پورت شارژ دنیا معرفی شد

دیروز معاون ارشد کمپانی «لی نان» میزو از موبایل جدید این شرکت در چین رونمایی کرد. این گوشی میزو زیرو نام دارد و از طراحی بدون منفذ بهره می‌برد. برای این موبایل بدنه‌ای یکپارچه سرامیکی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۴

دیروز معاون ارشد کمپانی «لی نان» میزو از موبایل جدید این شرکت در چین رونمایی کرد. این گوشی میزو زیرو نام دارد و از طراحی بدون منفذ بهره می‌برد. برای این موبایل بدنه‌ای یکپارچه سرامیکی سه بعدی انتخاب شده و کلید‌های فیزیکی یا درگاهی روی لبه‌های آن به چشم نمی‌خورد.

میزو زیرو در واقع یک موبایل نازک و سبکی است که به یک صفحه نمایش امولد ۵.۹۹ اینچی و یک حسگر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر مجهز شده است.

روی بدنه‌ی پشتی این موبایل آرایه دوربین دوگانه‌ای تعبیه شده که شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی (IMX 380 سونی) و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دیگر (IMX 350 سونی) می‌شود. همچنین این موبایل به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

موبایل یاد شده از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند اما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی میزان رم و حافظه‌ داخلی آن منتشر نشده است.

میزو زیرو از تکنولوژی شارژ بی سیم سریع mCharge استفاده می‌کند و بدین شکل نرخ شارژ ۱۸ واتی امکان پذیر شده تا به سرعت این موبایل را شارژ گردد.

علاوه بر این موبایل مذکور موفق شده لیسانس IP68 را برای مقاومت در برابر آب بدست آورد. بدین صورت  حتی اگر این موبایل ۲.۵ ساعت در آب باقی بماند، مشکلی برایش به جود نخواهد آمد.

تکنولوژی صوت صفحه نمایش mSound 2.0 برای توسعه‌ی میزو زیرو در نظر گرفته شده و این فناوری موجب می‌شود که محتوای صوتی از طریق صفحه نمایش این موبایل پخش گردد. بدین ترتیب دیگر بلندگویی روی این موبایل به چشم نمی‌خورد.

لی نان مدعی شده استفاده از تکنولوژی mSound 2.0 موجب می‌شود که کاربر بتواند حتی در صورتی که موبایل را برعکس گرفته باشد، بتوانند به صحبت بپردازد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی زمان عرضه یا قیمت آن وجود ندارد و مشخص نیست این موبایل قرار است به کدامیک از بازار‌های جهانی وارد شود اما کاربران خواهند توانست میزو زیرو به دو رنگ مشکی یا سفید خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • min
    min | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    آقای قیاسی همه چیزو گفتی جز اتصالش به کامپیوتر!
    نکنه این شرکت چینی فکری به حال این مورد نکرده!!!

  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    اینه پیشرفت تکنولوژی

  • MATELF
    MATELF | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    در یک کلام شگفت انگیز...

  • AZjaguar
    AZjaguar | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    با بیب بیب هم میشه بر عکس صوبت کرد

مطالب پیشنهادی