ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وبسایت AnTuTu: لنوو Z5 Pro GT سریعترین موبایل جهان است

آذر ماه امسال لنوو از اولین گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 855 رونمایی کرد. حال بنچمارک این تلفن هوشمند در وبسایت AnTuTu منتشر شده و نشان می‌دهد که لنوو Z5 Pro GT سریعترین موبایل ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۰

آذر ماه امسال لنوو از اولین گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 855 رونمایی کرد. حال بنچمارک این تلفن هوشمند در وبسایت AnTuTu منتشر شده و نشان می‌دهد که لنوو Z5 Pro GT سریعترین موبایل جهان به شمار می‌رود.

نسخه‌ای از این موبایل که تنها از ۸ گیگابایت بهره می‌برده موفق شده در بنچمارک AnTuTu نمره‌ی ۳۷۱۲۷۳ را کسب کند و عنوان سریعترین موبایل جهان را بدست آورد.

لنوو Z5 Pro GT بررسی شده توسط این وبسایت به ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۹ پای پشتیبانی می‌کند.

همانطور که گفته شد چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو 640 برای لنوو Z5 Pro GT در نظر گرفته شده اند و این موبایل با استفاده از سخت افزار قدرتمندش می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی را به نمایش بگذارد.

پیش از این آیفون XS Max موفق شده بود عنوان یاد شده را با کسب نمره‌ی ۳۵۳۲۱۰ از آن خود کند اما پرچمدار جدید لنوو، آخرین گوشی اپل را در این بنچمارک پشت سر گذاشته است.

البته باید در نظر داشت که چندی پیش بنچمارک AnTuTu امتیاز قابل توجه ۳۹۵۷۲۱ را به موبایلی داده بود که به باور برخی پرچمدار بعدی سونی یعنی اکسپریا XZ4  است اما این موبایل هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و به همین دلیل لنوو می‌تواند مدتی این عنوان را در اختیار داشته باشد.

لنوو Z5 Pro GT از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد بهره می‌برد که حسگر اثر انگشت زیر آن جا گرفته است.

گوشی یاد شده نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالای 95.06 درصدی دارد که به لطف دوربین سلفی دوگانه (با حسگرهای 16 و 8 مگاپیکسلی) با سیستم کشویی ممکن شده است.

دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای 24 و 16 مگاپیکسلی است، حسگر اثر انگشت هم در زیر نمایشگر قرار دارد و باتری 3350 میلی آمپر ساعتی به گوشی نیرو می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    نسخه ۱۲ گیگ‌ رمش‌ خیلی باید باحالتر‌ باشه‌
    حیف نمیشه‌ چیزی رو‌ بخوای‌ راحت بخریم‌
    تنها ترین کشور جهانیم‌ که هیچ کس نمایندگی‌ رسمی توش هرگز نمیمونه‌

    بر مسببینش‌ لعنت

مطالب پیشنهادی