ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکیت بازی با ردمی نوت 7 برای اثبات مقاومت آن [تماشا کنید]

شیائومی ماه گذشته ردمی نوت 7 را به عنوان  اولین محصول رسمی شرکت ردمی معرفی نمود. حال این شرکت سعی کرده با ویدیو‌های تبلیغلتی جدیدی، توجه کاربران را به این موبایل جلب کند. در این چند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

شیائومی ماه گذشته ردمی نوت 7 را به عنوان  اولین محصول رسمی شرکت ردمی معرفی نمود. حال این شرکت سعی کرده با ویدیو‌های تبلیغلتی جدیدی، توجه کاربران را به این موبایل جلب کند. در این چند ویدیوی‌ تبلیغاتی، آزمایش‌هایی زیادی روی موبایل مذکور انجام می‌شود تا دوام و سختی آن را اثبات کند.

در اولین ویدیو این سری «Lu Weibing» مدیرعامل این برند، تلفن هوشمند ردمی نوت 7 را داخل یک سطل آشغال قرار می‌دهد. روی این سطل با چسب پوشانده شده تا موبایل مذکور را داخل این سطل محبوس کند. پس از آن، سطل آشغال یاد شده از ۱۸ پله به پایین پرتاب می‌شود.

سقوط ۴ ثانیه‌ای این موبایل از ارتفاع ۲.۷ متری، هیچ آسیبی به موبایل نمی رسد و مدیر عامل ردمی نیز برای اطمینان چند ضربه روی این موبایل می‌زند تا سختی موبایل را به رخ تماشاگران بکشاند.

البته چنین تستی نمی تواند آنچنان دلیل محکمی برای دوام موبایل ردمی نوت 7 باشد چرا که سطل آشغال، این موبایل را از هر آسیبی به دور نگاه می‌دارد.

ویدیو دوم جالتر است چرا که همین مدیر سعی می‌کند با استفاده از این موبایل، دو اسکیت بسازد و با کمک آنها در محوطه‌ای باز به اسکیت سواری بپردازد.

در ابتدای این ویدیو چهار چرخ زیر دو گوشی ردمی نوت 7 چسبیده می‌‌شود و پس از آن نیز، این دو اسکیت به محیط باز انتقال داده شده و بار دیگر از چسب برای اتصال این دو گوشی به کفش‌های مدیر عامل ردمی استفاده می‌گردد.

رد می نوت 7

این ویدیو نشان می‌دهد Weibing هیچ استعدادی در زمینه اسکیت سواری ندارد و نمی تواند به خوبی از این وسیله بازی استفاده کند. البته باید در نظر داشت که او سعی می‌کند با دو گوشی هوشمند به اسکیت بازی بپردازد.

به هر حال ردمی نوت 7 با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خود قرار است در آغاز سال جدید چینی‌ها عرضه شود و کاربران می‌توانند این گوشی سنگین را با صرف هزینه‌ای معاپل ۲۰۶ دلار خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    تبلیغاتشون هم مثل کیفیت گوشیاشون مذحک هستن.

مطالب پیشنهادی