ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقایسه گوشی

برای اولین بار در دنیا؛ رونمایی از پیشرفته‌ترین ابزار مقایسه گوشی

امروزه با پیدایش و گسترش اینترنت، خرید اینترنتی به شیوه‌ای مرسوم در داد و ستد تبدیل شده است. با این وجود هنوز هم هستند کسانی که ترجیح می‌دهند کالای مدنظر خود را در دست بگیرند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

امروزه با پیدایش و گسترش اینترنت، خرید اینترنتی به شیوه‌ای مرسوم در داد و ستد تبدیل شده است. با این وجود هنوز هم هستند کسانی که ترجیح می‌دهند کالای مدنظر خود را در دست بگیرند و در مقایسه با دیگر کالاها انتخاب خود را انجام دهند، این موضوع به ویژه در خرید گوشی همراه به جهت هزینه و امکانات بالا اهمیت ویژه می‌یابد، به همین خاطر فروشگاه‌های اینترنتی به دنبال یافتن راه حلی هستند تا خرید اینترنتی شبیه به خرید فیزیکی را ممکن کنند. فروشگاه اینترنتی 19 کالا نیز با استفاده از فناوری واقعیت افزوده این امر را ممکن کرده و پلتفرمی کاربردی را به رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

این پلتفرم پیشرفته مقایسه گوشی که به اختصار  Advanced Compare یا AC نام دارد، در 5 قسمت مختلف اینفوگرافی، شبیه‌ساز رابط کاربری (کار با گوشی دقیقاً همانند نمونه واقعی در دستان مخاطب)، سنجش عملکرد باتری در شرایط مختلف، مقایسه قدرت سخت‌افزاری گوشی‌ها در شرایط مختلف کار با آنها و سنجش کیفیت دوربین و عکس‌های آن با قابلیت زوم، امکان مقایسه همه جانبه و کامل را به شما می‌دهد.

شبیه‌ساز رابط کاربری

مقایسه گوشی

اولین قسمت این پلتفرم  UiS یا شبیه‌ساز رابط کاربری بوده که جذابترین بخش آن نیز هست. در واقع با کمک آن می‌توانید کاملاً مشابه با واقعیت با مدل‌های گوناگون گوشی‌های مختلف کار کنید. بدین منظور امکان مقایسه و چک کردن منوها، تم‌ها، برنامه‌ها، نرم افزارهای پیش فرض و تنظیمات گوشی‌های مختلف برای شما فراهم آمده است. بدون تردید این امکان منحصر به فرد، نمونه مشابهی در فروشگاه‌های اینترنتی ندارد.

نمایش سه بعدی  یا تصاویر ۳۶۰ درجه از گوشی

مقایسه گوشی

در کنار مشخصات فنی، ویژگی‌های ظاهری نیز موارد مهمی در خرید به شمار می‌آیند. نکاتی چون فرم لبه‌ها و قاب گوشی، محل قرار گیری دوربین و ... مواردی هستند که اغلب مورد توجهند. در این بخش با چرخاندن گوشی به صورت 360 درجه می‌توانید تمام فاکتورهای ظاهری را در نظر گرفته و با دیگر مدل‌ها مقایسه نمایید.

اینفوگرافی

جزئیات و مشخصات فراوان موبایل باعث می‌گردد تا مخاطب در مواجهه با برخی اطلاعات دچار سردرگمی گردد و احساس نیاز به دانش تخصصی نماید. 19 کالا در این قسمت پلتفرم با ارائه اینفوگرافی‌ها که تصاویری حاوی اطلاعات کاربردی به صورت جامع، ساده و گویا هستند این نیاز را مرتفع کرده است. ضمناً اینفوگرافی‌ها قابل مقایسه نیز هستند.

باتری

کاربرد گوشی‌ها نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است و به همین دلیل عمر و عملکرد باتری موبایل اهمیت ویژه‌ای دارد. در بخش سوم این ابزار، عملکرد و میزان دوام باتری در 5 حالت مکالمه، وب‌گردی، فیلمبرداری، پخش ویدیو و ضبط ویدیو ارائه شده و قابلیت مقایسه همزمان با دیگر مدل‌هاست.

قدرت

 بنچمارک‌ها مرجع امتیازدهی به عملکرد سخت‌افزاری گوشی همراه هستند، بنچمارک آنتوتو یکی از معتبرترین و کامل‌ترین این مرجع‌ها محسوب می‌گردد، در بخش چهارم AC امتیازات این بنچمارک آورده شده و افزون بر آن شما می‌توانید ضمن مقایسه مدل‌های گوناگون امتیازات مدل‌های دارای امتیازمشابه با هر گوشی را نیز مشاهده نمایید.

کیفیت دوربین:

مقایسه گوشی

در خرید موبایل یکی از فاکتورهای مهم کیفیت دوربین است. در بخش آخر AC عکس‌هایی در شرایط و استانداردهای یکنواخت با استفاده از سوژه‌های ثابت در 5 حالت سلفی، روز، شب، داخلی رو به نور و داخلی پشت به نور عکس‌هایی را در اختیار مخاطب قرارمی‌دهد که می‌توانید با امکان زوم کردن و بزرگنمایی دقت و کیفیت در جزئیات را مشاهده کنید و تفاوت دوربین مدل‌های متنوع را با یکدیگر بسنجید.

در آینده‌ای نزدیک کاربران در این پلتفرم شاهد امکان مقایسه قیمت گوشی موبایل خواهند بود. هدف از این کار این است تا مخاطبان بهترین انتخاب را برای خرید گوشی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    الان همین ۴-۵ نفر که عضو دیجیاتو شدن که بیان زیر این پست نظر مثبت بدن میان به من منفی میدن. حداقل برای کمتر تابلو شدن همتون به من منفی ندین.

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    چقدر تابلو برنامه نویسا و مدیران این سایت ریختن اینجا دارن نظر میدن! ? مشک آن است که خود ببوید،نه آنکه عطار بگوید. حداقل کلمات خاص تخصصی برنامه نویسی نگین و عامیانه حرف بزنین تابلو نشه. و همه هم شبیه هم حرف نزنین. ۴ تا موضوع مختلف. قشنگ همتون از یک چارت و قالب برای حرف زدن استفاده کردین

  • Yarahmadi.N
    Yarahmadi.N | ۵ بهمن ۱۳۹۷

    سلام ممنونم از دیجیاتو بابت معرفی این وبسایت.من رفتم چک کردم این ابزارو واقعا فوق العادس تا الان توی سایتای ایدانی همچین قابلیتی رو ندیده بودم حتی دیجی کالا با اون همه ادعا برا راحتی کاربراش این کارو نکرده یه مدتم هست کلا گوشی نمیاره منمیخواستم گوشی بخرم اما هر چی منتظر شدم نیاورد حالا هم که یه تعداد آورده گرونهههه. ولی سایت ۱۹کالا که معرفی کردین هم قیمتاش خوب بود هم مقایسه عاااالی داشت.ممنونم ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی