ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه رزیدنت اویل 2 منتشر شد؛ شورش در شهر [تماشا کنید]

تنها چند ساعت تا انتشار رسمی بازسازی رزیدنت اویل 2 فاصله داریم به همین مناسبت کپکام تریلر جدیدی از این عنوان را منتشر کرده است. در این ویدیو کوتاه شاهد به نمایش گذاشته شدن صحنه‌های ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۱

تنها چند ساعت تا انتشار رسمی بازسازی رزیدنت اویل 2 فاصله داریم به همین مناسبت کپکام تریلر جدیدی از این عنوان را منتشر کرده است.

در این ویدیو کوتاه شاهد به نمایش گذاشته شدن صحنه‌های مختلفی از بخش داستانی بازی با حضور لیان اسکات کندی، کلیر ردفیلد و البته آدا وانگ هستیم. شهر راکون سیتی به طور ناخواسته به ویروس مرگباری آلوده شده و اکثر مردم شهر تبدیل به زامبی‌های خطرناکی شده‌اند. لیان اولین روز کاری خود به عنوان پلیس را تجربه کرده و کلیر نیز بی خبر از اتفاقات راکون سیتی، برای دیدن برادرش به این شهر بحران زاده آمده و در این راه با لیان آشنا می‌شود.

هر کدام از قهرمان‌ها در بخش‌های مختلفی از داستان با یکدیگر ملاقات می‌کنند اما در بیشتر بخش‌های بازی شما تنها خواهید بود که همین قضیه هم به ترسناک‌تر شدن رزیدنت اویل 2 کمک شایانی کرده است. نکته جالب دیگر در رابطه با این تریلر و رزیدنت اویل 2 به چهره ترسناک زامبی‌ها برمی‌گردد. به لطف استفاده از RE Engine 2 زامبی‌ها طراحی متفاوتی داشته و تجدید نظر کپکام در چهره و نوع راه رفتن آن‌ها باعث شده که آن‌ها جلوه کاملا متفاوتی با زامبی‌هایی که پیش از این در دیگر بازی‌ها و فیلم‌ها ملاقات کرده‌ایم داشته باشند.

رزیدنت اویل 2 فردا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. نمرات سایت‌های معتبر به این عنوان نشان می دهد که با یک بازی موفق طرف هستیم. در ضمن از اینجا می‌توانید نگاهی به ۱۵ دقیقه ابتدایی این عنوان داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی