ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانسپت ویوو Apex 2019 اسپیکر، حسگر اثر انگشت و نمایشگر را با هم ادغام کرده است

روز گذشته کمپانی میزو نخستین گوشی بدون دکمه، اسپیکر و درگاه شارژ دنیا را معرفی کرد و حالا رقیب هم وطن آن یعنی ویوو با ارائه کانسپت Apex 2019 به میدان آمده تا با اندکی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۳

روز گذشته کمپانی میزو نخستین گوشی بدون دکمه، اسپیکر و درگاه شارژ دنیا را معرفی کرد و حالا رقیب هم وطن آن یعنی ویوو با ارائه کانسپت Apex 2019 به میدان آمده تا با اندکی تفاوت، نسل جدید طراحی موبایل را به نمایش بگذارد.

ویوو Apex 2019 بر خلاف محصول میزو از نوعی پورت مغناطیسی (آهنربایی) برای شارژ و تبادل اطلاعات بهره مند بوده و در آن اثری از دوربین سلفی نیست. این تلفن هوشمند همچنین از فناوری حسگر اثر انگشت جدیدی بهره می برد که تمام نمایشگر دستگاه را به یک سنسور بزرگ تبدیل کرده است.

ویوو

البته صفحه نمایش 6.39 اینچی امولد Apex 2019 تنها وظیفه باز کردن قفل را به عهده نداشته و قادر است با برخورداری از یک مبدل پیزوالکتریک، نقش اسپیکر دستگاه را هم بازی کند.

در کنار موارد مذکور، ویوو برای شبیه سازی دکمه های جانبی دستگاه به ترکیب فناوری لمسی با سنسورهای حساس به فشار دست زده که ضمن حفظ یکپارچگی بدنه، گزینه سنتی استفاده از دکمه را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

ویوو

از نظر سخت افزار Apex 2019 یک پرچمدار تمام عیار به حساب آمده و با چیپست اسنپدراگون 855، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی، در مقابل رقبای کلاسیک کمبودی احساس نمی کند. از طرفی کانسپت ویوو به تکنولوژی 5G نیز مجهز شده که در محصولات این شرکت چینی یک نوآوری محسوب می شود.

ویوو Apex 2019 احتمالاً فاقد دوربین سلفی خواهد بود

برای تصویربرداری هم یک ماژول دوربین دوگانه 12+13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که با کمک فلاش LED عکاسی و فیلمبرداری در محیط های مختلف را ممکن می کند. لازم به ذکر است که شرکت سازنده اطلاعاتی درباره دوربین سلفی منتشر نکرده و مشخص نیست که آیا این قابلیت به صورت کامل حذف شده یا در بدنه پنهان شده است.

ویوو

گفتنی است ویوو Apex 2019 با بدنه یکپارچه ضد آب و حاشیه های باریک نمایشگر فعلاً در حد طرح مفهومی بوده اما با توجه به سابقه شرکت سازنده، احتمالاً در نسخه نهایی محصول شاهد حضور برخی از نوآوری های موجود در کانسپت مورد اشاره خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    میزو زیرو از eSIM استفاده میکنه و پورت ۳.۵ نداره این گوشی چطور؟؟اطلاعی دارین؟؟

مطالب پیشنهادی