ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده جدیدی از گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

طی ماه‌های اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات مختلفی در رابطه با پرچمدار مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 بوده‌ایم که یکی از جدیدترین‌ آن‌ها مربوط به فاش شدن تصاویری از این گوشی و مدل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۰

طی ماه‌های اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات مختلفی در رابطه با پرچمدار مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 بوده‌ایم که یکی از جدیدترین‌ آن‌ها مربوط به فاش شدن تصاویری از این گوشی و مدل پلاس آن می‌شود.

در این تصاویر که مربوط به بلاگ آلمانی AllAboutSamsung می‌شود، شاهد تصاویری از گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس در زوایای مختلفی هستیم. البته احتمالا از دیدن این تصاویر چندان شگفت زده نخواهید شد زیرا پیش از این هم اطلاعاتی در مورد استفاده از صفحه نمایش اینفینیتی و دوربین جلو با حفره قطره‌ای شکل در این گوشی به بیرون درز کرده بود. جالب است بدانید ظاهرا حسگر اثر انگشت اس 10 روی محافظ صفحه کار نخواهد کرد.

البته و همان‌طور که در این تصاویر مشخص است، مدل پلاس گلکسی اس 10 از دوربین دوگانه سلفی بهره می‌برد. ساعاتی پیش هم اطلاعات دیگری در رابطه با پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شده بود که بر اساس آن‌ها، این گوشی از فناوری بلاکچین پشتیبانی کرده و مدل پلاس آن هم از باتری قوی‌تری نسبت به مدل عادی بهره می‌برد.

قرار است در روز ۱ اسفند ماه و در جریان کنفرانس سامسونگ در رویداد MWC 2019 به طور رسمی از این گوشی رونمایی شود. بر اساس شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، ارزان‌ترین مدل این گوشی اس ۱۰ لایت با قیمت ۹۰۸ دلار آمریکا و گران‌ترین آن‌ها اس ۱۰ پلاس با حافظه ۱ ترابایاتی و قیمت ۱۸۱۸ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omid .salimi
    omid .salimi | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    لامصب بیا دیگه

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    وای دیوونم کرد

مطالب پیشنهادی