ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پنل تاشو ال جی
تکنولوژی

گوشی 5G ال جی در مراسم MWC 2019 معرفی می شود

ال جی بالاخره تایید کرد که قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل که امسال در بارسلونا برگزار می‌شود در کنار آخرین گوشی شرکت کره‌ای یعنی ال جی G8 به رونمایی از موبایل 5G خود نیز ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

ال جی بالاخره تایید کرد که قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل که امسال در بارسلونا برگزار می‌شود در کنار آخرین گوشی شرکت کره‌ای یعنی ال جی G8 به رونمایی از موبایل 5G خود نیز بپردازد؛ اتفاقی که همه انتظارش را داشتند.

علاوه بر این، شرکت کره‌ای سه ویژگی کلیدی گوشی 5G خود را نیز اعلام کرد. یکی از این ویژگی‌ها مربوط به سیستم خنک کننده‌ی آن است که برای مدیریت دما کاربرد خواهد داشت. همچنین حالا می‌دانیم که قرار است در گوشی 5G ال جی از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده شود که نسبت به پرچمدار قبلی این شرکت یعنی V40 تینکیو ۲۰ درصد قدرتمند‌تر شده است.

از همه مهمتر، بهره‌مندی گوشی 5G ال جی از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 است. این چیپست قدرتمند با برخورداری از اینترنت 5G نیاز به قدرت بیشتری دارد و به همین دلیل استفاده از باتری قدرتمند‌تر حرکتی منطقی محسوب می‌گردد.

ناگفته نماند که کره‌ی جنوبی، آمریکای شمالی و اروپا احتمالا مقصد‌های اصلی گوشی 5G ال جی باشند.

علاوه بر این ال جی با استفاده از شعار «خداحافظ تاچ» قصد دارد تا از تکنولوژی ژست حرکت دست در مراسم MWC 2019 به طور رسمی رونمایی کند. این برای اولین بار نیست که ال جی می‌خواهد از چنین تکنولوژی بهره‌برداری کند. پیش از این ال جی از ژست حرکت دست برای تلویزیون‌های خود استفاده کرده بود که به کاربران اجازه می‌داد تا با استفاده از انگشتان خود، کنترل تلویزیون را در دست بگیرند.

به طور کلی به نظر می‌رسد که برای کسب اطلاعات کامل و دقیق باید تا مراسم MWC 2019 صبر کنیم. این مراسم از پنجم اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی