ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

موتور سواری آخرالزمانی در تریلر جدید Days Gone [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Days Gone با محوریت موتور سیکلت شخصیت اصلی منتشر شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، موتور سیکلت تنها وسیله نقلیه شما در بازی Days Gone خواهد بود که باید از آن ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

تریلر جدیدی از بازی Days Gone با محوریت موتور سیکلت شخصیت اصلی منتشر شده است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، موتور سیکلت تنها وسیله نقلیه شما در بازی Days Gone خواهد بود که باید از آن به صورت بهینه برای جابجایی در محیط استفاده کنید. موتور سیکلت شما به سوخت مشخصی نیاز دارد و با پیدا کردن ابزارهای مختلف در نقشه بزرگ بازی می‌توانید آن را ارتقا داده و به وسیله نقلیه بهتری تبدیل کنید.

باید به این نکته هم دقت کنید که ممکن است موتور شما به دلایل مختلفی خراب شود و بنابراین همیشه باید ابزار لازم برای تعمیر کردن آن را در اختیار داشته باشید. به طور کلی و به علت تعداد زیاد زامبی‌ها در Days Gone که در این بازی با نام فریکرها شناخته می‌شوند، سرعت عمل اهمیت زیادی داشته و در بسیاری از صحنه‌ها که امکان نابود کردن لشکر زامبی‌ وجود ندارد باید سریع و با استفاده از موتور سیکلت خود از صحنه خارج شوید.

البته موتور تنها وسیله دفاعی شما در مقابل دشمنان نخواهد بود و می‌توانید ابزار و گجت‌های گوناگونی را برای نابود کردن آن‌ها با خود حمل کنید. لازم به ذکر است که بعضی از ابزارهای شما در موتور سیکلت قرار گرفته‌اند و بنابراین باید این وسیله نقلیه را همیشه نزدیک به خود نگه دارید.

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت سال جاری به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش از این هم شاهد ویدیوی دیگری از این بازی بودیم که طی آن‌ به محیط برفی این عنوان پرداخته می‌شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۵ بهمن ۱۳۹۷

    نمیدونم چرا زیاد نمیتونم با این بازی ارتباط برقرار کنم، خداکنه سونی با این ترجی که برای بازی میکنه اینهمه تبلیغات و چند سال کار بتونه موفق بشه

مطالب پیشنهادی