ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Moments
تکنولوژی

به دلیل استقبال کم، فیسبوک به کار اپلیکیشن Moments خاتمه می‌دهد

اپلیکیشن Moments فیسبوک که در سال 2015 برای کاربران این شبکه اجتماعی منتشر شده بود، پس از چهار سال فعالیت به کار خود خاتمه می‌دهد. بیست و پنجم فوریه روزیست که غول شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

اپلیکیشن Moments فیسبوک که در سال 2015 برای کاربران این شبکه اجتماعی منتشر شده بود، پس از چهار سال فعالیت به کار خود خاتمه می‌دهد. بیست و پنجم فوریه روزیست که غول شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی خود از این اپلیکیشن که با استقبال ضعیفی از کاربران مواجه شده را قطع خواهد کرد.

اگر با این اپ آشنا نیستید، باید بدانید که Moments برای اشتراک‌گذاری عکس با دوستان فیسبوکی طراحی شده اما این روزها آنقدر روش‌های متعددی برای اشتراک عکس وجود دارد که شاید کمتر کسی به فکر این محصول جانبی فیسبوک بیفتد.

فیسبوک در بیانیه‌ای که آن را به وبسایت CNET ارائه کرده، اعلام نموده که کار روی روش‌های جدید برای ذخیره خاطرات را در خود اپلیکیشن فیسبوک ادامه خواهد داد. بنابراین به نظر می‌رسد که Moments چندان به مذاق کاربران خوش نیامده است. در بخشی از بیانیه فیسبوک می‌خوانیم:

ما در حال قطع پشتیبانی از اپ Moments هستیم، که در اصل به عنوان محلی برای ذخیره تصاویر برای مردم طراحی شده بود. ما به اهمیت تصاویری که مردم به اشتراک می‌گذارند واقف هستیم، به همین خاطر روش‌های مختلفی برای ذخیره خاطرات در اپلیکیشن فیسبوک ارائه خواهیم داد.

به گفته فیسبوک، کاربران Moments حتی پس از تاریخ بیست و پنجم فوریه هم می‌توانند عکس‌هایشان در این اپلیکیشن را استخراج کنند. بنابراین اگر در Moments تصویری ذخیره داشتید، می‌توانید همین حالا با مراجعه به این وبسایت از تمامی آن‌ها پشتیبان تهیه کنید. این وبسایت فقط تا اول ماه می خدماتش را ارائه می‌دهد.

برای دریافت نسخه پشتیبان، کافیست به وبسایت مذکور مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور فیسبوک‌تان را وارد کنید. بعد از این کار، امکانی برایتان فراهم می‌شود که بتوانید تصاویر ذخیره شده در اپلیکیشن را به آلبوم‌های حساب کاربری‌تان در فیسبوک منتقل نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی