ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه رایگان پابجی رونمایی شد [تماشا کنید]

در اقدامی غیر منتظره، استودیو سازنده بازی پابجی از نسخه‌ی جدید این عنوان بتل رویال برای پی سی رونمایی کرد. این نسخه که PUBG Lite نام دارد، در حال حاضر به صورت آزمایشی منتشر شده و ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۸

در اقدامی غیر منتظره، استودیو سازنده بازی پابجی از نسخه‌ی جدید این عنوان بتل رویال برای پی سی رونمایی کرد. این نسخه که PUBG Lite نام دارد، در حال حاضر به صورت آزمایشی منتشر شده و در حال حاضر تنها کاربران کشور تایلند به آن دسترسی دارند.

برخلاف نسخه‌ی استاندارد بازی پابجی، نسخه‌ی Lite رایگان خواهد بود و دارندگان سیستم‌های قدیمی به راحتی می‌توانند آن را روی پی سی خود تجربه کنند. برای اجرای این بازی با حداقل کیفیت بصری به پردازنده اینتل Core i3 2.4 گیگاهرتز، چهار گیگابایت رم و کارت گرافیک اینتل HD Graphics 4000 نیاز خواهد بود.

از سوی دیگر، برای اجرای نسخه‌ی Lite بازی پابجی با بالاترین کیفیت بصری به پردازنده اینتل Core i5 2.8 گیگاهرتز، هشت گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا GTX 660 یا AMD Radeon HD 7870 نیاز خواهد بود. سازندگان برای اینکه نسخه‌ی جدید بازی PUBG روی سیستم‌های ضعیف تر اجرا شود، برخی از جزئیات گرافیکی را حذف کرده‌اند که همین مسئله باعث شده شاهد شباهت بسیاری میان نسخه‌ی Lite و PUBG Mobile باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی را مشاهده کنید:

از محتویات PUBG Lite می‌توان به نقشه‌ی اصلی (Erangel)، محیط صحرایی (Miramar) و منطقه آموزشی اشاره کرد. با وجود اینکه گرافیک بازی کاهش یافته است اما دیگر قابلیت‌های آنلاین بازی دچار تغییر نشده‌اند. همچنین تعداد کاربران در یک رقابت همانند نسخه‌ی اصلی 100 نفر خواهد بود.

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، نسخه‌ی رایگان بازی پابجی تنها برای کاربران کشور تایلند منتشر شده و طبق گفته‌ی سازندگان قرار است در آینده در دسترس کاربران دیگر مناطق نیز قرار گیرد. متاسفانه سازندگان مشخص نکردند این نسخه به صورت اختصاصی برای کشورهای آسیایی طراحی شده یا به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

مدتی پیش، نقشه‌ی جدید بازی پابجی با نام Vikendi رونمایی شد. این نقشه دارای آب و هوایی برفی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hoseing9192
    Hoseing9192 | ۱۵ خرداد ۱۳۹۸

    Rom 2 اجرا نمیکنه؟

مطالب پیشنهادی