ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سریال رزیدنت اویل احتمالا توسط نتفلیکس در حال ساخت است

این روزها طرفداران سری بازی‌های رزیدنت اویل با اخبار خوشی روبه‌رو می‌شوند و همه چیز باب میلشان پیش می‌رود. پس از عرضه نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 2 که توانست تحسین منتقدین را به همراه ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۴

این روزها طرفداران سری بازی‌های رزیدنت اویل با اخبار خوشی روبه‌رو می‌شوند و همه چیز باب میلشان پیش می‌رود.

پس از عرضه نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 2 که توانست تحسین منتقدین را به همراه داشته باشد و آینده مبهم این سری بازی‌های ترسناک قدیمی و شناخته شده را روشن‌تر کند، به نظر می‌رسد نوبت به عرضه یک اقتباس سریالی از آن فرا رسیده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت Deadline، نتفلیکس پس از ساخت و عرضه انیمیشن‌های سریالی از بازی‌هایی مانند کسلوانیا و اساسینز کرید، این بار به سراغ فرانچایز رزیدنت اویل رفته و کار ساخت یک سریال از آن را شروع کرده.

نتفلیکس برای این کار به سراغ استودیو آلمانی Constanin Film  که سابقه ساخت شش فیلم سینمایی از همین سری را در کارنامه خود داشته رفته است. حتی قرار است Milla Jovovich که پیش‌تر او را به عنوان قهرمان اصلی سری فیلم‌های سینمایی رزیدنت اویل می‌شناختیم نیز در این سریال حضور داشته باشد.

رزیدنت اویل

هدف اصلی سریال این است که بیشتر از پرداختن به داستان‌های فرعی دنیای رزیدنت اویل، سراغ لایه‌های پیچیده‌ای از وقایع بازی رفته و به همراه شخصیت‌های شناخته شده آن ما را  با ابعادی متفاوت‌ از این دنیا آشنا کند. طبق اطلاعات منتشر شده، تمرکز سریال بر دنیایی است که پس از پراکنده شدن ویروس تی (T-Virus) توسط موسسه آمبرلا به هرج و مرج کشیده شده. دنیایی که شاید شباهت بسیار زیادی به سریال واکینگ دد داشته باشد.

سری فیلم‌های سینمایی رزیدنت اویل از سال 2002 روی پرده‌های سینما قرار گرفتند. اولین نسخه از این فیلم‌های سینمایی Resident Evil نام داشت که درنهایت پنج اقتباس دیگر از آن با نام‌های Resident Evil: Apocalypse ،Resident Evil: Extinction ،Resident Evil: Afterlife ،Resident Evil: Retribution و Resident Evil: The Final Chapter ساخته و عرضه شد.

این فیلم‌های سینمایی درمجموع 1.2 میلیارد دلار سودآوری داشتند تا از این نظر رزیدنت اویل به عنوان موفق‌ترین فیلم‌ سینمایی دنیای بازی‌های ویدیویی شناخته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی