ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بانک مرکزی
تکنولوژی

خبر خوش رئیس کل بانک مرکزی برای استارت‌آپ‌های حوزه فناوری

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد هفته آینده بانک مرکزی اخبار خوبی به کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات خواهد داد که که در کنار دسترسی بهتر و ایمن‌تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۴

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد هفته آینده بانک مرکزی اخبار خوبی به کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات خواهد داد که که در کنار دسترسی بهتر و ایمن‌تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

«عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی که آن را در اینستاگرام منتشر کرد، نوشت:

«در خصوص اقدامات چند ماه اخیر بانک مرکزی، آنچه که بیشتر در رسانه‌ها انعکاس داشت، اخبار مرتبط با بازار ارز بود. اما در کنار اقدامات اصلاحی در بازار پول و ارز، طرح‌هایی زیربنایی برای توسعه زیرساخت‌های بانکی به اجرا درآمده‌اند که تاثیر آنها بر زندگی مردم و کسب‌و‌کارها، على‌الخصوص کسب‌ و کارهای نوآورانه (استارت آپ ها)، عمیق و ماندگار خواهد بود. نگاه راهبردی به فناوری و کاربری درست آن، راه برون رفت از بیشتر مشکلات موجود و برطرف کننده موانع اقتصادی است. به یاری خداوند متعال مجموعه نظام پرداخت در ایام پیش رو تغییرات مثبتی را در حوزه خودکار سازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید به خود خواهد دید.»

بانک مرکزی

او در ادامه اضافه کرد که هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات، خصوصا از بابت کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن‌تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

در همین رابطه باید گفت که در این هفته، همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در این همایش شاهد اتفاقات خوبی درباره استارت‌آپ‌ها، به خصوص استارت‌آپ‌های حوزه مالی و بانکی، فین‌تک‌ ها باشیم. چراکه در ماه‌های اخیر فعالیت‌ فین‌تک‌ها تغییرات زیادی را تجربه کرده که می‌توان گفت تاثیر گرفته از شرایط اقتصادی روز بوده‌ است. توقف خرید و فروش سکه، تعیین ضوابط سخت‌ گیرانه‌تر برای انتقال وجه و مانده‌ گیری از اپلیکیشن‌های مالی و بانکی از جمله همین موارد بودند که موقعیت فین‌تک‌ها را تحت تاثیر قرار دادند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohamad Molaei
    Mohamad Molaei | ۶ بهمن ۱۳۹۷

    بله، خب تبریک میگم به تمام دوستان حوزه استارت آپ ها. قشنگ با تصمیمات جدید همه رو تا مرز نابودی می کشونن

مطالب پیشنهادی