ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس Google I/O 2019
تکنولوژی

تاریخ برگزاری کنفرانس Google I/O 2019 مشخص شد

تاریخ و مکان برگزاری بزرگ ترین رویداد سالانه گوگل بالاخره مشخص شد. این غول جستجو روز گذشته پازلی را از طریق حساب رسمی خود برای توسعه دهنده ها توییت کرد و از آنها خواست که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۰

تاریخ و مکان برگزاری بزرگ ترین رویداد سالانه گوگل بالاخره مشخص شد. این غول جستجو روز گذشته پازلی را از طریق حساب رسمی خود برای توسعه دهنده ها توییت کرد و از آنها خواست که جزئیات مربوط به این رویداد را حدس بزنند. طبق آنچه یکی از مخاطبان گوگل حدس زده کنفرانس Google I/O 2019 قرار است که در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ ماه اردیبهشت ماه سال آینده در آمفی تئاتر ٖShoreline واقع در مانتین ویو برگزار شود.

کنفرانس Google I/O 2019

بعد از انتشار این توییت کاربری با نام deletescape@ معما را حل کرد و اواخر روز گذشته نیز ساندار پیچای مدیرعامل گوگل این جزئیات را تایید کرد.

این کنفرانس در واقع فرصتی است برای اتحاد توسعه دهندگان اندروید و در جریان آن گوگل از تازه ترین دستاوردهای نرم افزاری خود رونمایی می کند. سال گذشته پیچای مدیرعامل این کمپانی از پروژه ای به نام داپلکس رونمایی کرد که از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ثبت کردن قرارهای ملاقات استفاده می کند و اگر خاطرتان باشد در دموی گوگل این سیستم تماسی تلفنی را با یک رستوران برقرار کرد و اپراتور انسانی پشت تلفن را فریب داد. با این حال اما طولی نکشید که این فناوری جنجال های خبری عمده ای را از سوی حامیان حریم خصوصی و دل واپسان آینده هوش مصنوعی به پا کرد.

و اما در کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۹ قرار است که گوگل تازه ترین جزئیات در رابطه با نسخه های آتی ازسیستم عامل اندروید را به نمایش بگذارد و از قابلیت های جدید سیستم های دیگری نظیر مپس و سرچ رونمایی به عمل آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی