ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت آفیس
تکنولوژی

مایکروسافت آفیس برای اپ استور مک منتشر شد

مایکروسافت ساعاتی پیش مجموعه اپلیکیشن‌های آفیس خود را روی اپ استور مک منتشر کرد. این کار با کمی تأخیر انجام شد چرا که از سال گذشته، اعلام شده بود که مجموعه نرم‌افزارهای آفیس تا انتهای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

مایکروسافت ساعاتی پیش مجموعه اپلیکیشن‌های آفیس خود را روی اپ استور مک منتشر کرد. این کار با کمی تأخیر انجام شد چرا که از سال گذشته، اعلام شده بود که مجموعه نرم‌افزارهای آفیس تا انتهای سال 2018 به اپ استور مک می‌آیند.

در هر صورت حالا نرم‌افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، آتلوک، وان نوت و وان درایو همگی در قالب یک باندل یا مجموعه اپلیکیشن Microsoft Office 365 آماده دانلود از اپ استور مک هستند، و برای استفاده از ورد، اکسل، پاورپوینت و آتلوک شما نیازمند اشتراک آفیس 365 خواهید بود.

مایکروسافت آفیس ارائه شده در اپ استور، با آفیسی که از طریق وبسایت مایکروسافت به کاربران مک ارائه می‌شد هیچ تفاوتی ندارد. تنها چیزی که تغییر کرده این است که حالا می‌توانید همه نرم‌افزارهای آفیس را در یک پکیج واحد دریافت کنید و بزرگترین مزیت دانلود آفیس از اپ استور این است که آپدیت‌‌های آن به طور خودکار دانلود می‌شوند.

مایکروسافت آفیس

این روش در مقایسه با دانلود به‌روزرسانی‌های آفیس از طریق ابزار مستقل AutoUpdate مایکروسافت (MAU) بسیار ساده‌تر به نظر می‌رسد. در راستای همین موضوع، فیل شیلر معاون اول مارکتینگ بین‌المللی شرکت اپل به مایکروسافت بابت حضور در اپ استور مک خوشامد گفته و اعلام کرده که از انتشار مایکروسافت آفیس در اپ استور هیجان زده هستند:

اپل و مایکروسافت از دیرباز برای ارائه محصولات کاربردی آفیس برای کاربران مک همکاری می‌کرده‌اند. حالا، با آفیس 365 در اپ استور مک دریافت آخرین و بهترین نسخه‌های آفیس 365 برای مک، آیپد و آیفون آسان‌تر از همیشه شده است.

مایکروسافت برای آفیس 365 یک نسخه آزمایشی و رایگان یک ماهه در نظر گرفته که پس از اتمام این مهلت باید سالی 69.99 دلار (معادل ماهی 6.99 دلار) برای مصرف شخصی و 99.99 دلار (9.99 دلار در ماه) برای استفاده از Office 365 Home بپردازید. اشتراک آفیس هوم به شما اجازه می‌دهد که بتوانید کلیه اپلیکیشن‌های آفیس را با شش نفر در پی سی یا مک به اشتراک بگذارید.

همچنین در این حالت یک ترابایت فضای وان درایو برای هر کاربر و 60 دقیقه مکالمه اسکایپ در ماه را دریافت خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی