ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندر‌های مطبوعاتی ال جی G8 تینکیو منتشر شد

پیش از این شایعات و رندر‌های زیادی از ال جی G8 تینکیو منتشر شده است. چندی پیش شرکت کره‌ای، یک ویدیوی تبلیغاتی برای پرچمدار بعدی‌اش منتشر نمود به تاریخ معرفی و ویژگی خاص این موبایل اشاره ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

پیش از این شایعات و رندر‌های زیادی از ال جی G8 تینکیو منتشر شده است. چندی پیش شرکت کره‌ای، یک ویدیوی تبلیغاتی برای پرچمدار بعدی‌اش منتشر نمود به تاریخ معرفی و ویژگی خاص این موبایل اشاره داشت. حال  اولین رند‌ر‌های مطبوعاتی این موبایل منتشر شده که تلفن‌ هوشمند مذکور را از زوایی مختلف به تصویر می‌کشد.

ال جی G8 تینکیو

طراحی این موبایل تا حدودی در رندر‌های قبلی مشخص شده بود و در رندر‌های مطبوعاتی جدید نیز تغییر مشاهده نشده است. با مشاهده این تصاویر متوجه می‌شویم که نمایشگر این موبایل از بریدگی بالای نمایشگر و لبه‌های گرد بهره می برد.

به نظر می‌رسد این بریدگی محل قرارگیری پروژکتور نقره‌ای، سنسور فرو سرخ و دوربین زمان پرواز باشد. در بدنه‌ی پشتی این موبایل یک دوربین دوگانه، فلش LED و حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. در لبه‌های راستی این موبایل نیز کلید پاور، و درگاه قرار گیری سیم کارت تعبیه شده و لبه‌ی سمت چپ محل قرار گیری کلید‌های تنظیم صدا و دستیار گوگل به شمار می‌رود.

ال جی G8 تینکیو

علاوه بر این پیشتر گفته شده بود، پرچمدار بعدی ال جی به تکنولوژی صدای زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. نبود حفره‌های بلندگو در این رندر‌ها، شایعه‌های قبلی را قوت می‌دهد و احتمالاً از لرزش صفحه نمایش برای تولید صدا استفاده خواهد شد.

ال جی G8 تینکیو از یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۵:۹ بهره می‌برد و به احتمال زیاد ابعادی معادل ۱۵۲ در ۷۲ میلیمتری با ضخامت ۸.۴ میلی متر خواهد داشت. شاید انتخاب باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موجب شده که ضخامت این موبایل نسبت به پرچمدار قبلی این شرکت کمی افزایش یابد.

ال جی G8 تینکیو

پیش از این گفته شده بود که این کمپانی کره‌ای قصد دارد نسخه‌ای از پرچمدار بعدی‌اش را با قابلیت پشتیبانی از 5G عرضه کند و به همین منظور مجبور است از یک چیپست اسنپدراگون 855 برای آن استفاده کند. از این احتمالاً نسخه‌های معمولی G8 تینکیو نیز از چنین پردازنده‌ای بهره خواهند برد.

 

تماشا کنید: اشاره ال جی به تاریخ معرفی و ویژگی خاص G8 تینکیو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ali_hosseinzad
    ali_hosseinzad | ۹ بهمن ۱۳۹۷

    گمون نکنم این باشه.چون الان سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش هست و اینکه سه دوربین پشت هم فکر نکنم کم بشه این Q چیزی میشه.اگر هم واقعا این باشه خیلی افتضاحه و شکست دیگر خواهد بود.کاش هم اون اسم تینکیو مزخرف حذف کنند

  • Farzad
    Farzad | ۷ بهمن ۱۳۹۷

    4 تا گوشیش با همین طراحی اومد
    دقیقا مثل همین

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

      معمولاً کسایی که میان گوشی های ال جی رو میخرن از طراحی مدرن و مینیمالیست سررشته دارن و این شیوه طراحی مدرن رو کاملاً درک می کنند و می پسندن. شک نکنید که در غیاب یک پرچمدار خوب و عالی از برندهای دیگه، گوشی های ال جی یک گزینه خوب برای کسانیه که دنبال یه تلفن هوشمند تاپ با بهترین و متفاوت ترین و جذاب
      ترین و پیشرفته ترین امکانات مدرن روز هستند.

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

      ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. چون وقتی کلید پشت رو از جی 5 حذف کرد به جاش طراحی ماژولار رو ارائه کرد! ممکنه به ذائقه بعضیا خوش نیومده باشه اما یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداشته شد. یعنی کلیدهای پشت که فقط یه تغییر ساده تو طراحی بودن، قربانی طراحی ماژولار شد که یک تحول بزرگ حساب میشد.

  • H A M E D
    H A M E D | ۷ بهمن ۱۳۹۷

    الجی هموقندر که باید رو گوشیش کار کنه، روی انتخاب اسمش هم باید وقت بذاره! آخه این Thinq چیه؟! میخواین بگین هوشمنده و هوش مصنوعی داره؟ الان دیگه کدوم نداره! در ضمن چه لزومی داره همچین چیزی توی اسم گوشی بیاد ??

مطالب پیشنهادی