ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن عکاسی اندروید
نرم افزار و اپلیکیشن

عکاسی با HD Camera Pro؛ اپلیکیشن دوربین حرفه ای برای اندروید

وجه اشتراک بیشتر اپ‌های عکاسی حرفه‌ای در این است که تا پولی از شما طلب نکنند، همه امکانات‌شان را در اختیارتان نمی‌گذارند. اما خوشبختانه هستند محصولاتی هم که به خاطر کسب اعتبار و آوازه نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

وجه اشتراک بیشتر اپ‌های عکاسی حرفه‌ای در این است که تا پولی از شما طلب نکنند، همه امکانات‌شان را در اختیارتان نمی‌گذارند. اما خوشبختانه هستند محصولاتی هم که به خاطر کسب اعتبار و آوازه نسخه رایگانی از اپ خود را ارائه می‌کنند و HD Camera Pro که امروز معرفی می‌کنیم، در همین دسته قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن 5 دلاری که فقط چهار ماه از عمرش گذشته، برای مدت محدودی رایگان شده تا بتوانید از امکانات عکاسی و فیلمبرداری‌ آن لذت کامل را ببرید؛ اپلیکیشن دوربینی که کنترل «همه چیز» در تصویربرداری را به دست خود شما می‌سپارد.

این اپلیکیشن پنج دلاری برای مدت محدودی رایگان شده

HD Camera Pro تنظیمات یک دوربین DSLR را در موبایل شما شبیه‌سازی کرده که آثار این عمل را می‌توانید در جای جای رابط کاربری مشاهده کنید. آیکن‌ها و تنظیمات به خوبی برای کار در حالت افقی و عمودی بهینه‌سازی شده‌اند و از یک صفحه می‌توانید به همه چیز دسترسی داشته باشید. البته رد پای تقلید در این رابط کاربری کاملا پیداست، و نکته تازه و خلاقانه‌ای هم نیست که غافلگیرتان کند، ولی در عوض با اطمینان می‌توانم بگویم که ابدا از کار در این محیط خسته نمی‌شوید.

اپلیکیشن عکاسی اندروید

امکانات HD Camera Pro برای یک اپ عکاسی حرفه‌ای کافی به نظر می‌رسند، هر چند بعضی بدیهیات در آن از قلم افتاده‌اند که تعجب‌تان را بر می‌انگیزد. به عنوان مثال در حالت عکاسی تنظیمات کاملی برای تنظیم کنتراست، حالت عکاسی، فوکوس (پنج حالت) و روشنایی در اختیار دارید. فیلترهای عکاسی هم جذاب و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسند و کار با امکانات مختلف اپ به سادگی انجام می‌گیرد. اما عجیب آنکه خبری از تنظیم سرعت شاتر در میان قابلیت‌های این اپلیکیشن نیست.

HD Camera Pro اگرچه ظاهر اپلیکیشن‌های پیشرفته‌ای مثل Camera FV-5 را دارد و در پیاده‌سازی این ظاهر، تلاش خوبی به خرج داده، ولی کمبود بعضی امکانات باعث می‌شود که از آن لذت کامل را نبرید. هر چند قابلیت‌هایی هستند که تا حدی وجود این نواقص را جبران کرده‌اند. به عنوان مثال، با فشردن دکمه تنظیمات از گوشه بالا و سمت چپ صفحه منویی کشویی ظاهر می‌شود که یقینا از قابلیت‌های گنجانده شده در آن راضی خواهید بود.

اپلیکیشن از بابت سادگی دسترسی نمره قبولی را از سمت شما می‌گیرد

تنظیماتی مثل تغییر مگاپیکسل‌های دوربین، عکاسی در فرمت RAW و JPEG، تعیین میزان فشرده‌سازی JPEG، فعالسازی لرزشگیر و کنترل روی محل ذخیره عکس‌ها و ثبت داده‌های EXIF (لوکیشن و استمپ تاریخ) از گزینه‌هایی هستند که در HD Camera Pro می‌توانید با یک لمس به آن‌ها برسید. اپلیکیشن از این بابت، یعنی سادگی دسترسی یقینا نمره قبولی را از سمت شما می‌گیرد.

اپلیکیشن عکاسی اندروید

اما HD Camera Pro برای فیلمبرداری هم امکانات جالبی در چنته دارد که شاید مهم‌ترین ‌آنها، ضبط با کیفیت 4K باشد. البته به این قابلیت زمانی دسترسی پیدا می‌کنید که خود گوشی از نظر سخت‌افزاری قادر به پشتیبانی از چنین رزولوشنی باشد. در این صورت، در حین ضبط با این کیفیت می‌توانید روی صفحه فیلتر بیندازید و اکسپوژر، فوکوس و روشنایی را هم تغییر بدهید.

نکته جالب این که امکان فیلمبرداری با سرعتی فراتر از سرعت عادی هم وجود دارد. کافیست در حالت ویدیو، روی آیکن فلش گوشه پایین و سمت چپ صفحه بزنید تا سرعت ضبط را از حالت نرمال به 60 برابر این حالت برسانید. اگر در این حالت ویدیوهای طولانی بگیرید، نتایج جالبی دریافت خواهید کرد. هر چند نقطه ضعفی که در قسمت فیلمبرداری دیده می‌شود این است که امکان تنظیم سرعت فریم را ندارید که باز هم یکی از محدودیت‌های عجیب HD Camera Pro به شمار می‌آید.

امکان فیلمبرداری با سرعتی فراتر از سرعت عادی هم وجود دارد

اما در مجموع اگر از یکی دو محدودیت فعلی اپلیکیشن بگذرید (و به برطرف شدن آن‌ها در به‌روزرسانی‌ها امیدوار باشید) مطمئنا ارزشش را دارد که برای عکاسی و فیلمبرداری نیم نگاهی به HD Camera Pro داشته باشید. این اپلیکیشن را می‌توانید در حال حاضر به رایگان از پلی استور دریافت کنید. اما پیش از دانلود، توجه کنید که اپلیکیشن برای اجرا حداقل به اندروید 5.0 و پشتیبانی از API camera2 احتیاج دارد.

HD Camera Pro

HD Camera Pro

سازنده: .Intermedia Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Hoci Takpar
    Hoci Takpar | ۸ بهمن ۱۳۹۷

    آقا این که 5 دلاره زدید رايگان

  • farhad_hobbolvatani
    farhad_hobbolvatani | ۸ بهمن ۱۳۹۷

    اگر ممکنه یه سری اپ خوب برای فیلمبرداری اسلوموشن معرفی کنین

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۷

      حتما، تو برنامه‌هامون هست. ممنون از پیشنهادت.

  • mhs06
    mhs06 | ۷ بهمن ۱۳۹۷

    من قبلا توی گوکل پلی قسمت برنامه های تخفیف خورده یا رایگان شده رو داشتم، اما الان یک ماه هست که دیگه ندارمش، چطور میتونم یه کاری کنم گوگل این قسمت رو مجدد در اختیارم بذاره؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۷

      فایل APK آخرین نسخه گوگل پلی رو تو سایت APKMirror سرچ کنید و بگیرید.

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۷ بهمن ۱۳۹۷

    لینکش که توی گوگل پلی نیس چیکار کنم؟!

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۷ بهمن ۱۳۹۷

      لینک مشکلی نداره
      یک بار گوگل پلی رو فورس کلوز کنید، بعد Clear Cache و Clear Data و در نهایت با وی پی ان مجددا گوگل پلی رو باز کنید مشکل برطرف میشه. ضمن این که از طریق دسکتاپ هم می تونید با مرورگر لینک گوگل پلی رو باز کنید و دکمه Install رو بزنید که دانلودش روی گوشی شروع بشه.

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۷ بهمن ۱۳۹۷

    من تمام نرم افزار ها رو امتحان کردم
    و به این نتیحه رسیدم که برنامه خوده گوشی از همشون عملکرد بهتری داره

    • seedni
      seedni | ۸ بهمن ۱۳۹۷

      ahadm ۸۸۸۸
      کاملا و صدرصد درسته . آفرین

      همه برنامه های عکاسی موبایل فقط افکت دارن و هیچگونه کیفیتی رو ارائه نمیکنن . اصلا و ابدا

      کیفیت عکس فقط و مطلقا مربوط به لنز و دوربین خود گوشیه و بس

مطالب پیشنهادی