ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

ریچارد برانسون ۶۹ ساله: اواسط سال ۲۰۱۹ به فضا سفر خواهم کرد

ریچارد برانسون رئیس ویرجین گلکتیک در مصاحبه‌‌ی جدیدی عنوان کرده که امیدوار است اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی به فضا سفر کند. این مدیر ۶۹ ساله مدعی شده برای این هدف سخت در حال تمرین است ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

ریچارد برانسون رئیس ویرجین گلکتیک در مصاحبه‌‌ی جدیدی عنوان کرده که امیدوار است اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی به فضا سفر کند. این مدیر ۶۹ ساله مدعی شده برای این هدف سخت در حال تمرین است و می‌خواهد با سلامتی بدنی یک فرد ۳۰ ساله روانه‌ی آسمان شود تا بتواند سختی‌ های این سفر را تحمل کند.

ریچارد برانسون

علاوه بر این، ریچارد برانسون از برنامه‌ های احتمالی ویرجین گلکتیک در آینده برای نقل مکان به نزدیکی سکوی پرتاب شهر نیومکزیکو سخن گفت. او در این باره خاطر نشان نمود:

«من امیدوارم شخصاً بتوانم میانه‌های سال [۲۰۱۹] میلادی به آسمان بروم. ما طی چند هفته‌ی آینده پرواز‌‌های آزمایشی دیگری خواهیم داشت و پس از آن قصد داریم که به نیومکزیکو و سکوی پرواز زیبای آن برویم.»

با اینکه این شرکت در برنامه‌ های آینده خود پرواز‌ های آزمایشی بسیاری دارد، ماه پیش مجبور شده ۴۰ نفر از کارکنان بخش سفر‌های فضایی تجاری را اخراج نماید. در آن زمان سخنگوی کمپانی ویرجین گلکتیک مدعی شد که آنها سعی دارند نفرات جدید و توانمندی در حوزه‌ی ماموریت‌ های فضایی تجاری استخدام کنند. به همین دلیل مجبور شده اند با تیم‌ های قبلی قطع همکاری کنند تا بتوانند هزینه‌ی لازم برای استخدام نفرات جدید را تامین نمایند.

علاوه بر این ویرجین گلکتیک سعی کرده قراردادی با تولید کننده‌ی ورزشی معروف آندر آرمور برای ساخت لباس فضانوردی ثبت کند و به نوعی توجه مخاطبین را به خود جلب نماید.

به همین منظور ویدیویی توسط این کمپانی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد تولید کننده‌ی ورزشی یاد شده تلاش‌ های زیادی برای توسعه‌ محصولاتی مخصوص سفر‌ های فضایی انجام داده است. آندر آرمور قرار است با لباس های مخصوص خود عملکرد و توانایی ‌های فضانوردان را ارتقا دهد و در این زمینه چهار فاکتور امنیت، سودمندی، راحتی و زیبایی را به همین ترتیب در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی